کد خبر: ۷۷۵۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
تعداد بازدید: ۳۴۳
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ٢٠١٨ روسیه با پیشنهادات خوب اروپایی مواجه شده است.
پیشنهاد رسمی یک تیم ایتالیایی برای بیرانوندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ٢٠١٨ روسیه با پیشنهادات خوب اروپایی مواجه شده است.

 

در همین رابطه یک باشگاه ایتالیایی که فصل گذشته در میانه‌های جدول سری آ ایتالیا قرار داشت، پیشنهاد رسمی خود را برای به خدمت گرفتن این بازیکن ارایه کرده است. مسئولان این باشگاه پس از مذاکره با وکیل بیرانوند حالا قرار است از طریق ایمیل به باشگاه پرسپولیس، پیشنهاد رسمی خود را برای جذب بیرانوند به این باشگاه‌ ارایه کنند.

 

علیرضا بیرانوند که با باشگاه پرسپولیس قراردادی ۵ ساله دارد، برای جدایی از این باشگاه باید رضایت پرسپولیسی‌ها را جلب کند. به نوشته خراسان، در همین رابطه عنوان شده باشگاه ایتالیایی حاضر است مبلغ خوبی برای صدور رضایت‌نامه دروازه‌بان پرسپولیس پرداخت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: