کد خبر: ۷۷۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
تعداد بازدید: ۳۷۰
توشاک گفته است: «شور و نشاط حاکم بر تراکتورسازی را حتی در رئال مادرید هم ندیده بودم.»
مشابه جدید شفر رسید/ شور و نشاط حاکم بر تراکتورسازی را حتی در رئال مادرید هم ندیده بودمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، البته این خیلی خوب است که مربیان خارجی بعد از حضور در ایران، از فوتبال کشورمان تمجید کنند، اما این ستایش‌ها نباید طوری باشد که انگار طرف به اصطلاح عوام «ایستگاه ما را گرفته» و دارد سر به سرمان می‌گذارد.


 

از این طرف وینفرد شفر مصر است که الا و بلا مردم در آلمان از صبح تا شب در مورد استقلال حرف می‌زنند و از آن طرف هم هنوز عرق جان توشاک خشک نشده، گفته: «شور و نشاط حاکم بر تراکتورسازی را حتی در رئال مادرید هم ندیده بودم.» به نوشته بانک ورزش،  خب پدر جان، شما حداقل اجازه بده در یک بازی رسمی یا حتی دوستانه سرمربی تراکتور باشی، بعد از این حرفها بزن. بر منکرش لعنت که تراکتوری‌ها خیلی با تیم‌شان حال می‌کنند، اما گفتن چنین حرف‌هایی بعد از یک هفته حضور در تبریز، کمی فرصت‌طلبانه و اغراق‌آمیز به نظر می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: