کد خبر: ۷۷۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
تعداد بازدید: ۳۲۴
عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه و بودجه گفت:‌ هفته گذشته کلیات هفت بسته پیشنهادی سازمان برنامه و بودجه برای مقابله با تحریم‌ها و نوسانات ارزی با کمیسیون مشترک انرژی و برنامه و بودجه مجلس در میان گذاشته شد.
علی کاظمی: طرح ۷ بسته اقتصادی از سوی سازمان برنامه و بودجه برای مقابله با تحریم‌ها و نوسانات ارزی

به گزارش خبرداغ، علی کاظمی در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به این سوال که آیا سازمان برنامه و بودجه بسته‌ای اقتصادی برای مقابله با تحریم‌ها و نوسانات ارز تقدیم کمیسیون برنامه و بودجه کرده است، گفت:‌ سه‌شنبه هفته گذشته و در جلسه کمیسیون مشترک برنامه و بودجه و انرژی که با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد آقای نوبخت عنوان کردند این سازمان هفت بسته پیشنهادی را برای ارائه و بحث در این کمیسیون آماده کرده‌ است. 

نماینده اردل و فارسان افزود:‌ فرصت اعلام جزئیات و تبادل نظر در این خصوص مهیا نشد، اما مقرر است در جلسه فردا با حضور مجدد رییس سازمان برنامه و بودجه این موضوع مطرح شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: