کد خبر: ۷۷۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
تعداد بازدید: ۳۹۰
نام سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در کنار سرمربیان لهستان و صربستان به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری باشگاه الزمالک مصر مطرح شده است.
کی‌روش، گزینه سرمربیگری باشگاه الزمالک مصربه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: سایت عربی «کوره» اعلام کرد باشگاه الزمالک مصر به دنبال یک سرمربی صاحبنام خارجی است و در این ارتباط نام سه سرمربی بزرگ مطرح شده است.

آدام ناواوکا سرمربی تیم ملی لهستان، ملادم کریستایچ سرمربی صربستان و کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران سه گزینه اصلی باشگاه الزمالک هستند.

البته سایت کوره نسبت به انتخاب مربیان بزرگ در تیم الزمالک با ریاست مرتضی منصور خوشبین نیست. سال گذشته نام زلاتکو دالیچ سرمربی فعلی تیم ملی کرواسی که با این تیم به مرحله یک چهارم نهایی هم راه یافته است، به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری الزمالک مطرح بود که در نهایت این اتفاق رخ نداد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: