کد خبر: ۷۷۵۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
تعداد بازدید: ۳۹۱
یکی از تیم‌های کشور ترکیه خواهان جذب وحید امیری شده است.
پیشنهاد جذاب ستاره پرسپولیس را هوایی کرد !به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  یکی از تیم‌های ترکیه‌ای خواهان جذب بازیکن ۲ فصل اخیر تیم فوتبال پرسپولیس شده است.

 

قرارداد وحید امیری با تیم فوتبال پرسپولیس به پایان رسیده و این بازیکن با درخششی که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه داشت حالا با پیشنهادهایی از سوی برخی تیم‌های خارجی روبرو شده است.

 

در این میان یکی از تیم‌های کشور ترکیه خواهان جذب امیری شده و حتی واسطه‌هایی را هم برای صحبت با این بستاره مشخص کرده‌اند تا بتوانند نظر مثبت او را برای رفتن به این کشور جلب کنند.
گفته می‌شود رقمی در حدود یک میلیون دلار هم برای جذب امیری در نظر گرفته شده که شاید این مبلغ باعث شود این بازیکن تجربه بازی در لیگ ترکیه را به دست بیاورد. به نوشته پارس، البته گرشاسبی در تلاش است تا امیری را پای میز مذاکره بکشد تا قرارداد او را با پرسپولیس تمدید کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: