کد خبر: ۷۷۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱
تعداد بازدید: ۵۰۸
در جلسه امروز کمیسیون شوراها صورت گرفت:
یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی از حضور نمایندگان وزارت کشور و اطلاعات در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
بررسی گزارش ناآرامی‌‌های خرمشهر و بازار تهران با حضور نمایندگان وزارت کشور و اطلاعات

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،  محمودی شاه‌نشین درباره جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی گفت: در جلسه امروز کمیسیون اتفاقات اخیر کشور مورد بررسی قرار گرفت. دوستان ما از کمیسیون از وزارت کشور، اطلاعات و دستگاه‌های مرتبط دعوت کرده بودند تا درباره اتفاقاتی مانند بازار و سایر مسائل گزارش دهند.

وی ادامه داد: گزارشاتی در خصوص اعتراضات بازار،‌ بحران آب در چندین نقطه کشور و اتفاقات اخیر خرمشهر ارائه شد و توضیحاتی در این خصوص داده شد.

نماینده مردم شهریار در دهمین مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نهایت این گزارشات ارائه جمع‌بندی و تقدیم هیأت رئیسه می‌شود و بخشی از آن‌ها نیز به کمیسیون‌های مختلف که مباحث اجتماعی و اقتصادی درگیر هستند داده می‌شود.

وی افزود: باتوجه به اتفاقات اخیر اقتصاد، ارز ،‌ مباحث مرتبط با تحری‌ها که روز به روز هم شدت و قوت می‌گیرد در این کمیسیون مورد بررسی قرار می گیرد و اگر لازم بود طرح و یا گزارشی را در صحن قطعا ارائه خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: