کد خبر: ۷۷۵۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۴۸۵
مافی خبر داد؛
یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در خصوص جلسه امروز این کمیسیون گفت: مسئله اتفاقات خرمشهر مورد بررسی قرار گرفت و نهادهای امنیتی و انتظامی گزارشات خود را دادند.
جلسه محرمانه کمیسیون شوراها/ حوادث خرمشهر بررسی شد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،  پروانه مافی درباره جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی گفت: مسائل مطرح شده در جلسه امروز محرمانه بود و قرار نیست منتشر شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا حوادث خرمشهر هم در جلسه امروز بررسی شد گفت: بله، نهادهای امنیتی و انتظامی گزارشات خود را در این خصوص ارائه دادند، نمایندگان هم سوالات خود درباره این اتفاق مطرح کردند.

نماینده مردم تهران در دهمین مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرار شد یک کارگروهی تا آخر هفته در کمیسیون شوراها و امور داخلی تشکیل شود و این این کمیته به صورت مجزا با بررسی مشکلات پیشنهادات خود را هم  ارائه دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اله بخش میری
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
0
مایه تاسف است که چهل سال ازحکومت جمهوری اسلامی میگذردودرطول این مدت برنامه مدون درامورجاری کمتردیده شده است.همیشه به روزمرگی بودهایم مگرحادثه ای ناگهانی همه رادورهم جمع کرده ورسیدگی مقطعی داشته ایم این شیوه بداست....آب مجانی برق هم مجانی خاک هم مجانی شده است.باافتخاراعلام میکنیم آب رودخانه سیروان راازپاوه به دشت ذهاب میبریم.....بدون مطالعه....سددربندیخان عراق ازاین آب پرمیشوددرسالهای آینده گردوخاک بیشتری ازعراق برایمان می آید...به مصداق دماغش راخواست پاک کندچشمش رادرآورد...چندسال آینده تمام مردم مرزنشین غرب وجنوب ریه سالم ندارندواکثربه مرض سل دچارخواهندشد....بدادمانبرسید.برنامه ریزی مدون داشته باشیدکمترشعاربدهیم.....
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: