کد خبر: ۷۷۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۶۵۱
نتانیاهو در ادعاهایی گفت: من باور داشتم که این تغییر زمانی که در برابر جهان برای لغو این توافق بد ایستادم ممکن خواهد شد. هدف ما همواره این بوده است که مانع از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای و ماشین پولی شویم که این توافق به ایران می‌دهد، توافقی که صرف تهاجم در منطقه شامل سوریه می‌شود.
نتانیاهو: تغییر موضع آمریکا در قبال ایران چرخشی استراتژیک برای اسرائیل است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تغییر موضع آمریکا در قبال ایران را یک چرخش استراتژیک در وضعیت رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش خبرداغ  به نقل از پایگاه خبری اسرائیل نشنال نیوز، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در جلسه هفتگی کابینه در راستای سیاست ایران‌هراسی این رژیم با اشاره به وضعیت اقتصادی ایران مدعی شد که ایران میلیاردها دلار را صرف تروریسم در منطقه و جهان می‌کند.

نتانیاهو در ادامه ادعاهای نخ نمای خود گفت: تغییر در موضع آمریکا در قبال ایران یک چرخش استراتژیک در وضعیت اسرائیل است. من باور داشتم که این تغییر زمانی که در برابر جهان برای لغو این توافق بد ایستادم ممکن خواهد شد. هدف ما همواره این بوده است که مانع از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای و ماشین پولی شویم که این توافق به ایران می‌دهد، توافقی که صرف تهاجم در منطقه شامل سوریه می‌شود.

وی همچنین با تکرار این ادعا که ایران در سوریه حضور نظامی دارد، گفت که از ورود به اسرائیل از طریق سوریه جلوگیری خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، مقامات رژیم صهیونیستی با همراهی آمریکا و متحدان‌شان در حالی همواره ایران را به دست داشتن در فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده و تروریستی متهم می‌کنند که خود حامی اصلی مالی و ایدئولوژیک سیاست‌های تفرقه‌افکنانه و تروریستی در منطقه هستند که منجر به ظهور و توسعه تروریسم در خاورمیانه و جهان شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
0
درخواست رزمنده ایرانی ازافغانستان، عراق، سوریه، روسیه و... برای خارج کردن آمریکا جنایتکار ازافغانستان، عراق، سوریه ومنطقه
آمریکا جنایتکارازسال 2001 تاکنون ثابت کرده است که به دنبال جنگ با تروریسم، القاعده، طالبان، داعش و دیگرگروه های تروریستی نیست وفقط به دنبال قتل عام، نسل کشی، مسلمانان، جنایت، ظلم، ستم، غارت ومنافع خودش است.
آمریکا جنایتکاردرسایه سازمان های بین المللی خیانتکار ازسال 2001 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان به دخالت و مداخله درامور داخلی کشورهای منطقه ادامه می دهد.
شکی نیست که آمریکا جنایتکار ازسال 2001 تاکنون ازتروریسم برای تغییرحکومت ها استفاده می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
برای نابودی تروریسم باید با آمریکا جنایتکارمقابله کرد.
اگر کشورهای اروپایی می خواهند به مردم سوریه، عراق، افغانستان، یمن کمک کنند باید ازحمایت آمریکا، عربستان سعودی، امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی دست بردارند.
آمریکا جنایتکار ازسال 2001 تاکنون به همراه عربستان سعودی ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات ونیازهای مالی تروریسم، القاعده و دیگرگروه های تروریستی درمنطقه بوده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
آمریکا بزرگترین ناقض قوانین بین المللی است.
آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشراست.
آمریکا دشمن تاریخی مردم منطقه است/ جنایات آل سعود درکشتار یمنی ها جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.
عربستان، چهره اسلام را لکهدار کرده است.
امارات، چهره اسلام را لکهدار کرده است.
بحرین، چهره اسلام را لکهدار کرده است.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
0
ترامپ جنایتکار در خیابان های بغداد
در اقدامی کم سابقه، بنرهای حاوی شعارهای 'مرگ بر آمریکا' و 'ترامپ یک جنایتکار است' در تعدادی از خیابان های مرکز بغداد پایتخت عراق نصب شد.
تاریخ خبر: 10/04/1397 - 20:18
رسانه های عراقی و نیز کاربران فضای مجازی در این کشور روز یکشنبه تصاویری را منتشر کرده اند که این بنرها را در منطقه الغدیر و خیابان فلسطین در شرق بغداد نشان می دهد.
محتوای این بنرها نمایانگر اعتراض عراقی ها به سیاست های دونالد ترامپ در عراق و منطقه است.
این بنرها که با هشتگ 'الموت_لامریکا' به هم پیوند خورده است حاوی مضامین مختلف در محکومیت سیاست واشنگتن در قبال ملت ها و دولت های منطقه است.
ادامه حضور هزاران نیروی رزمی آمریکا درعراق به بهانه مبارزه با داعش، سیاست های مداخله جویانه آمریکا در حوزه های سیاسی، نظامی و امنیتی عراق و همچنین حمایت از تروریسم وهابی در بحرین و یمن از محورهایی است که عراقی ها همواره نسبت به آن ابراز انزجار و مخالفت می کنند.
آمریکا، در سال 2003 میلادی در جنگی موسوم به جنگ خلیج فارس سوم که بعدها آن را جنگ آزادی عراق نامید، رژیم صدام حسین دیکتاتور پیشین عراق را سرنگون کرد و این کشور را به بهانه بی اساس خلع سلاح کشتار جمعی به مدت 8 سال به اشغال خود در آورد که پیامد آن جنگ های فرقه ای و رشد تروریسم در این کشور بود.
القاعده و داعش دو گروه مخوف و وحشی تروریستی هستند که حاصل عملکرد دولت های آمریکا در اواخر دهه 90 میلادی قرن گذشته و اوایل دهه اول قرن میلادی جدید به شمار می آیند.
آمریکا سرانجام در سال 2011 تحت فشار ضربات نیروهای مقاومت عراق و نیز فشارهای بین المللی مجبور به خروج نظامی از این کشور شد اما در اوایل سال 2014 و به بهانه هجوم داعش بار دیگر حضور نظامی اش را تجدید کرد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: