کد خبر: ۷۷۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۶۳۹
بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش شامگاه جمعه 8 تیر ماه آغاز به کار کرد.
آغاز بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش با حضور هزاران نفر از گردشگران و ساکنان جزیره کیش با برگزاری آیین های ویژه شامگاه جمعه 8 تیر برروی اسکله تفریحی آغاز شد.

در این مراسم که مدیرعامل و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش و مسئولان محلی حضور داشتند کنسرت زیبای گروه موسیقی بندری لیان لحظات شاد و مفرحی برای حاضران خلق کرد و در میان استقبال پر شور شهروندان و گردشگران نور افشانی آسمان جزیره کیش آغاز شد.

مراسم نور افشانی که با نمایش شناورها آذین بندی شده همراه بود شور ونشاط زیادی برای حاضران به همراه داشت و شهروندان و گردشگران جزیره کیش بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش را با مراسمی متنوع و متفاوت آغاز کردند.

در ادامه این مراسم برنامه ای شاد و مفرح نیز با حضور هنرمندان مطرح کشور در مجموعه آوای خلیج فارس برای شهروندان و گردشگران برگزار شد.

گفتنی است جشنواره تابستانی کیش  تا 15 شهریور ادامه دارد و علاوه بر اعطای تسهیلات حمایتی به گردشگران، برگزاری برنامه‌های مفرح هنری و فرهنگی، اجرای تئاتر، نمایش‌های خیابانی، برنامه‌های ورزشی برای کودکان و نوجوانان، جُنگ های شادی، اهدای جوایز در مراسم جُنگ شبانه، بازارها و مراکز تجاری و برگزاری هفته های فرهنگی برخی کشورها و شهرهای ساحلی از برنامه های این جشنواره است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: