کد خبر: ۷۷۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
تعداد بازدید: ۳۸۲
روز سه‌شنبه علاوه بر بررسی طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان، عملکرد سه ماهه منابع و مصارف و تمهیدات پیش بینی شده برای کاهش احتمالی درامدهای مندرج در قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی خواهد شد.
طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی می‌شود

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، فردا یکشنبه  اقدامات به عمل آمده در اجرای بند الف تبصره  ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور و عملکرد قانون حمایت از ایجاد اشتغال پایدار روستایی و  رسیدگی به بند ل ماده ۲۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و رسیدگی به لایحه مالیات بر درآمد و دارایی فعالان اقتصادی در مناطق آزاد تجاری- صنعتی در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات بررسی خواهد شد.

روز سه شنبه بررسی عملکرد سه ماهه منابع و مصارف و تمهیدات پیش بینی شده برای کاهش احتمالی درامدهای مندرج در قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور و  رسیدگی به طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان در دستور کار کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: