کد خبر: ۷۷۵۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۱۰۲۰
روزنامه عبری‌زبان "معاریو" امروز (پنجشنبه) از دیدار محرمانه رئیس سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) و رؤسای سرویس‌های اطلاعاتی عربستان، اردن، مصر و فلسطین در شهر "العقبه" اردن تحت نظارت آمریکا خبر داد.
دیدار محرمانه رئیس موساد با رؤسای اطلاعات عربستان، اردن، مصر و فلسطین
به گزارش خبرداغ ، یوسی کوهن، رئیس موساد با خالد بن حمدان، عباس کامل و عدنان الجندی، روسای سرویس‌های اطلاعاتی عربستان، مصر و اردن و همچنین مجدی فرج، رئیس سرویس اطلاعات تشکیلات خودگردان فلسطین که یکی از برجسته‌ترین نامزدها برای جانشینی محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین است، نشست محرمانه‌ای را با محوریت "معامله قرن" و بررسی راههای پیشبرد طرح صلح آمریکا در منطقه برگزار کرد.

طبق نوشته این روزنامه، این نشست محرمانه  را جارد کوشنر، داماد و مشاور دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و جیسون گرینبلات، نماینده ویژه ترامپ در امور صلح خاورمیانه ترتیب دادند.

روزنامه "معاریو" همچنین نوشت: فرج در اظهار نظر خود در مورد "معامله قرن" با سختی روبه رو نبود . وی از عملکرد دولت کنونی آمریکا راضی است.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه اسرائیلی "معاریو"، ماه گذشته میلادی کوشنر و مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا برای بررسی این مساله با هم دیدار کرده بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
0
0
درپاسخ به دبیرکل سازمان ملل سگ دست نشانده رژیم صهیونیستی
درپاسخ به رئیس شورای امنیت سازمان ملل سگ دست نشانده رژیم صهیونیستی
درپاسخ به رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل سگ دست نشانده رژیم صهیونیستی
درپاسخ به سازمان عفوبین الملل سگ دست نشانده رژیم صهیونیستی
درپاسخ به مدعیان حقوق بشر سگ دست نشانده رژیم صهیونیستی
درپاسخ به نیلی هیلی نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت نماینده حیوان آمریکا درسازمان ملل سگ دست نشانده رژیم صهیونیستی
صهیونیست ها با حمایت همه جانبه مدعیان حقوق بشر جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکاردرمنطقه وجهان جنایت می کنند

کشف سلاحهای اسرائیلی در شهرکهای آزادشده در درعا + فیلم
جمعه 8 تير 1397 - 11:57
یگانهای ارتش سوریه در جریان تفتیش دو شهرک آزاد شده بصر الحریر و ناحته در حومه شرقی درعا، چندین انبار سلاح و مهمات که برخی از آنها ساخت رژیم صهیونیستی است، کشف و ضبط کردند.
العالم - سوریه
سانا -- نیروهای ارتش سوریه پس از تسلط و پاکسازی دو شهرک "بصر الحریر" و "ناحته" در حومه شرقی درعا که اخیرا از لوث تروریسم آزاد شده است، تسلیحاتی اسرائیلی در مقرهای تررویست ها کشف کردند، کشفیات ارتش سوریه شامل چندین انبار سلاح و مهمات که برخی از آنها ساخت رژیم صهیونیستی است، می باشد.
این انبارهای سلاح حاوی گلولههای آرپیجی، موشکهای "تاو"، گلولههای تانک، خمپاره، راکت، و مقادیری مهمات مختلف، مینهای ضد زره و نفر و بمب است.
ارتش سوریه پس از تثبیت حضور خود بر شهرک های آزاد شده، این مناطق را به عنوان مراکزی برای پشتیبانی از خود استفاده می کنند.
اهمیت آزادسازی شهرک بصر الحریر و ناحته
آزادسازی شهرک بصر الحریر و ناحته دستاورد بزرگی برای ارتش سوریه به شمار میرود، زیرا این دو منطقه، بزرگترین پایگاههای گروههای تروریستی در حومه شرقی و نقطه وصل حومه جنوب شرق درعا و مرزهای اردن و اللجاة به شمار میرود و در نتیجه راههای امدادرسانی به تروریستها مسدود شده است.

هم نماینده آمریکا در سازمان ملل غلط می کند هم مدعیان حقوق بشر!
«جاناتان آر. کوهن» معاون نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل، حق دخالت ومداخله درامور داخلی ایران ندارد.
«جاناتان آر. کوهن» معاون نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل، پایش را ازگلیمش درازترکرده است.
«جاناتان آر. کوهن» معاون نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل، شریک جنایات ائتلاف بین المللی درسوریه وعراق است.
«جاناتان آر. کوهن» معاون نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل، شریک جنایات صهیونیست ها درفلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه ومنطقه است
«جاناتان آر. کوهن» معاون نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل، شریک جنایات عربستان دریمن است.
«جاناتان آر. کوهن» معاون نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل،
«جاناتان آر. کوهن» معاون نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل، شریک جنایات امارات دریمن است.
«جاناتان آر. کوهن» معاون نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل، بعنوان بزرگترین ناقض حقوق بشر است حق ندارد درباره حقوق بشرحرف بزند..
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
0
0
درپاسخ به نیلی هیلی نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت نماینده دائم آمریکا جنایتکار درسازمان ملل سگ دست نشانده آل سعود و نتانیاهو
درپاسخ به وزیر خارجه نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکا جنایتکار سگ دست نشانده آل سعود و نتانیاهو

اسرائیل حمایت‌هایش از تروریست‌های تکفیری را در جولان اشغالی علنی کرد
همزمان با پیشروی‌ها و پیروزی‌های گسترده نیروهای ارتش سوریه در جنوب این کشور، رژیم صهیونیستی هم حمایت‌های خود از تروریست‌ها را در این منطقه علنی می‌کند.

تاریخ: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰

ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویر ویدئویی، رسما اعلام کرد برای معارضانی که در بلندی‌های جولان با بشار اسد می‌جنگند (بخوانید تروریست‌ها)، چندین تن کمک‌های مختلف ارسال کرده است.به گزارش فارس، بر اساس بیانیه‌ای که ارتش صهیونیستی دیروز منتشر کرده، کمک‌های مذکور طی عملیاتی شبانه، در چهار نقطه مرزی بلندی‌های جولان به «معارضان» تحویل داده شده است.هرچند ارتش صهیونیستی مدعی شده که این کمک‌ها، انساندوستانه بوده است، ولی فارس به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، دیروز گزارش داده، ارتش سوریه پس از آزادسازی شهرک‌های «بصرالحریر» و «ناحته»، واقع در حومه شرقی درعا، انبارهای سلاح و مهمات ساخت رژیم صهیونیستی و آمریکا را کشف و مصادره کرده است. تل‌آویو این تروریست‌ها را به عنوان حایل میان فلسطین اشغالی و سوریه می‌داند و برای حفظ موقعیت آنها، از همه امکانات استفاده می‌کند. به همین خاطر، حمایت‌های لجستیکی و تسلیحاتی رژیم اسرائیل از تروریست‌ها در جنوب، از این پس علنی‌تر خواهد شد.
آشفتگی در جبهه ‌حامی تروریسم
اعتراض‌ها به سوریه در مورد تداوم عملیات در جنوب، همچنان ادامه دارد؛ «مولود چاوش اوغلو» وزیر خارجه ترکیه، دیروز با انتقاد و محکوم کردن عملیات ارتش سوریه در جنوب این کشور، از روسیه و آمریکا خواست، «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه را وادار به متوقف کردن این عملیات بکنند.«فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز به طور تلویحی، عملیات ارتش سوریه در جنوب را برای امنیت کشورهای مجاور، مضر دانست! سازمان ملل هم اعلام کرد، ارسال کمک‌ها به «درعا» را به دلیل وجود درگیری‌ها، متوقف کرده است. «استفان دی‌میستورا» فرستاده ویژه سازمان ملل در سوریه نیز گفت: «امکان ندارد اجازه دهیم، جنوب سوریه به «غوطه شرقی» دیگری تبدیل شود.»



درپاسخ به نیلی هیلی نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت نماینده دائم آمریکا جنایتکار درسازمان ملل سگ دست نشانده آل سعود و نتانیاهو
درپاسخ به وزیر خارجه نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکا جنایتکار سگ دست نشانده آل سعود و نتانیاهو

در اعتراض به قانون مهاجرت اتفاق افتاد
ساختمان سنای واشنگتن در تسخیر مادران پلیس آمریکا 600 معترض را دستگیر کرد
صدها نفر از فعالان آمریکایی که علیه سیاست‌های وحشیانه مهاجرتی دولت این کشور تجمع کرده و ساختمان سنای واشنگتن را تسخیر کرده بودند، با پلیس ضد شورش مواجه و درگیر شدند. پلیس آمریکا پس از سرکوب و دستگیری حدود 600 زن معترض، موفق شد ساختمان سنا را پس بگیرد.

تاریخ: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱

دونالد ترامپ از زمان روی کار آمدن، سیاست‌های سختگیرانه‌ و غیر انسانی در برابر مهاجران اتخاذ کرده و حتی با جدا کردن کودکان از والدین مهاجر و انداختن آنها در قفس‌های بزرگ آهنی خبر ساز شده است. اوج این اقدامات طی هفته‌های گذشته اتفاق افتاد و مقام‌های امنیتی و مرزی آمریکا طی یک اقدام وحشیانه و غیر اخلاقی بیش از 2هزار نفر از کودکانی را که به همراه والدین خود به‌طور غیرقانونی وارد این کشور شده بودند، از خانواده‌هایشان جدا کردند. این کودکان اغلب در بازداشتگاه‌ها نگهداری می‌شوند. این سیاست با اعتراض‌های شدیدی در داخل و خارج آمریکا مواجه شده و در نهایت ترامپ با صدور یک فرمان اجرایی اعلام کرد که این کودکان می‌توانند با خانواده‌هایشان بمانند. بسیاری از کودکان جداشده هنوز نزد خانواده‌هایشان نیستند و در قفس نگهداری می‌شوند! این مهاجران اغلب اهل کشور‌های مکزیک، السالوادور، گواتمالا و دیگر کشور‌های آمریکایی لاتین هستند که از خشونت‌های داخلی و خانگی می‌گریزند.
در اعتراض به این وضعیت و بدرفتاری صدها نفر از فعالان آمریکایی روز پنج‌شنبه علیه سیاست‌های مهاجرتی دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری این کشور تظاهرات کرده و یکی از ساختمان‌های وابسته به سنا را تصرف کردند. معترضان که اغلب آنها زن بودند، در ساختمان «هارت» سنا در واشنگتن تحصن کردند. معترضان شعار می‌دادند: «با صدای بلند بگویید شفاف بگویید، مهاجران به اینجا خوش آمدند.»
این تظاهرات با عنوان «زنان سرپیچی می‌کنند» برگزار شد. معترضان پیش از آنکه راهی ساختمان سنا شوند، به «خیابان پنسیلوانیا» رفته و مقابل هتل بین‌المللی «ترامپ» تجمع کرده و شعار می‌دادند: «شرم، شرم، شرم.» جنبش «راهپیمایی زنان» که سال ۲۰۱۷ و همزمان با تحلیف ریاست‌جمهوری ترامپ شکل گرفته، از مردم خواسته بود به اعتراضات خود ادامه داده و از دستگیر شدن نهراسند. قرار است امروز نیز اعتراضات گسترده‌ای در واشنگتن و سایر شهر‌های آمریکا برگزار شود. مقام‌های آمریکایی اعلام کرده‌اند 575 نفر از این معترضان در داخل ساختمان متعلق به سنای آمریکا دستگیر شده‌اند.
اروپا
از سوی دیگر در اروپا نیز مقامات اتحادیه اروپا عرصه را روز به روز بر پناهجویان و مهاجران تنگ می‌کنند. در همین رابطه «دونالد تاسک»، رئیس ‌شورای اروپا با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی توئیتر از توافق سران28 کشور اروپایی در زمینه سیاست‌های مربوط به پذیرش پناهجویان خبر داد.
نشست 12 ساعته در بروکسل در حالی پایان یافت که سرنوشت دولت آتی آلمان با توجه به اختلافات موجود میان «آنگلا مرکل، صدراعظم این کشور و «هورست زیهوفر» وزیر کشور آلمان به این توافق گره خورده است. بر اساس این توافق کشورهای اروپایی می‌خواهند مراکزی را ایجاد کنند که روند بررسی درخواست پناهجویان در خاک آنها صورت گیرد و پیش از اینکه پناهجویان به اروپا برسند، صلاحیت آنها برای پذیرش بررسی شود. به این منظور به کشورهایی در شمال آفریقا و غرب آسیا پیشنهاد کمک مالی می‌شود تا در این کشورها مراکز غربالگری ایجاد شود.

درپاسخ به نیلی هیلی نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت نماینده دائم آمریکا جنایتکار درسازمان ملل سگ دست نشانده آل سعود و نتانیاهو
درپاسخ به وزیر خارجه نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکا جنایتکار سگ دست نشانده آل سعود و نتانیاهو
به بهانه مبارزه با داعش
آمریکا و متحدانش طی 4 سال گذشته 9600 غیرنظامی را در عراق و سوریه کشتند
در حالی که نهادهای بین‌المللی از قتل‌ 9600 غیرنظامی سوری و عراقی به دست ائتلاف آمریکایی از سال 2014 تاکنون خبر می‌دهند، واشنگتن فقط مسئولیت قتل 939 غیرنظامی را برعهده گرفت.

تاریخ: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱

واشنگتن اعلام کرده، از اوت 2014 (تیر 1393) تا ماه مه(اردیبهشت) سال جاری، «ائتلاف ضد داعش» در سوریه و عراق 29 هزار و 569 حمله هوایی انجام داده است و بر اثر این حملات، 939 غیرنظامی نیز اشتباها کشته شده‌اند!
آمریکا ائتلاف مذکور را در سال 2014 به بهانه مبارزه با داعش،‌ ایجاد کرده است.
به گزارش تسنیم، واشنگتن این گزارش را در حالی منتشر می‌کند که «مرکز تحقیقات جنگ‌های هوایی» مستقر در لندن و البته، مستقل از دولت انگلیس، اعلام کرده، آمریکا و هم‌پیمانان آن (در ائتلاف) مسئول مرگ دستکم 9600 غیرنظامی در جریان حملات هوایی به سوریه هستند.
کشف پایگاه آمریکایی!
به گزارش فارس، فرماندهی نیروهای مرکزی آمریکا به تازگی تصاویری منتشر کرده که از وجود یک پایگاه هوایی تازه تاسیس این کشور در سوریه پرده برمی‌دارد.
این تصاویر به طور خاص، هواپیماهای «سی-17» نیروی هوایی آمریکا و «کی.سی 130 جی» متعلق به تفنگداران دریایی آمریکا را به تصویر می‌کشد که از یک باند هوایی در «مکانی افشا نشده» پرواز می‌کنند.
طبق اعلام ارتش آمریکا، تصاویری که روابط عمومی فرماندهی نیروهای مرکزی این کشور روز پنجشنبه منتشر کرده، در تاریخ 20 تا 23 ژوئن (اوایل خرداد) گرفته شده است.
یک کاربر معروف و فعال در شبکه اجتماعی توئیتر که پژوهشگر حوزه اطلاعات منابع آزاد است توانسته با استفاده از تصاویر منتشر شده از سوی فرماندهی نیروهای مرکزی آمریکا، مکان جغرافیایی این منطقه را موقعیت‌یابی کند.
طبق اطلاعاتی که این منبع منتشر کرده، موقعیت جغرافیایی این پایگاه هوایی میان «تل تمر» و «تل بیدر» در شمال سوریه است.
شمار نیروهای آمریکایی در سوریه از دو تا پنج هزار نفر گزارش می‌شود و تعداد دقیق پایگاه‌های آمریکایی در سوریه نیز مشخص نیست.
دولت دمشق بارها اعلام کرده است که حضور نیروهای آمریکایی در خاک سوریه، غیرقانونی بوده و نظامیان آمریکایی، اشغالگر هستند.

پذیرایی از آوارگان سوری با لگد! + تصاویر
دیروز (سه شنبه) صدها پناهجوی آواره سعی کردند از دیوار امنیتی ایجاد شده توسط پلیس مجارستان عبور کنند. در این حادثه که نزدیک مرز صربستان روی داد، یک زن خبرنگار مجارستانی با لگد زدن به استقبال آوارگان پناهجو رفت در این حادثه که نزدیک مرز صربستان روی داد، یک زن خبرنگار مجارستانی با لگد زدن به استقبال آوارگان پناهجو رفت. این خبرنگار اروپایی حتی به کودکان نیز رحم نکرده و آنان را از ضربات خود بی نصیب نگذاشته است.وی حتی مردی را به زمین انداخت که کودکش را بغل کرده و در حال فرار از دست نیروهای پلیس بود.
دیروز (سه شنبه) صدها پناهجوی آواره سعی کردند از دیوار امنیتی ایجاد شده توسط پلیس مجارستان عبور کنند. در این حادثه که نزدیک مرز صربستان روی داد، یک زن خبرنگار مجارستانی با لگد زدن به استقبال آوارگان پناهجو رفت در این حادثه که نزدیک مرز صربستان روی داد، یک زن خبرنگار مجارستانی با لگد زدن به استقبال آوارگان پناهجو رفت. این خبرنگار اروپایی حتی به کودکان نیز رحم نکرده و آنان را از ضربات خود بی نصیب نگذاشته است.وی حتی مردی را به زمین انداخت که کودکش را بغل کرده و در حال فرار از دست نیروهای پلیس بود.
پذیرایی از آوارگان سوری با لگد

امارات جنایتکار به علت جنایات جنگی دریمن باید محاکمه شود.

آمریکا جنایتکارانواع سلاح های ممنوعه را در اختیار ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرار داده است..

انگلیس جنایتکارانواع سلاح های ممنوعه را در اختیار ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرار داده است..

فرانسه جنایتکارانواع سلاح های ممنوعه را در اختیار ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرار داده است.

آلمان جنایتکارانواع سلاح های ممنوعه را در اختیار ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرار داده است.

ایتالیا جنایتکارانواع سلاح های ممنوعه را در اختیار ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرار داده است.

بریتانیا جنایتکارانواع سلاح های ممنوعه را در اختیار ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرار داده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: