کد خبر: ۷۷۵۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
تعداد بازدید: ۶۶۳
سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه کل کشور، سخنان اخیر حسن روحانی را ماندگار توصیف کرد و اطمینان داد که این سازمان برای انجام وظایف محوله با همه توان تلاش خواهد کرد.
توئیت سخنگوی دولت درباره سخنان اخیر رئیس‌جمهور: این سخنان در تاریخ مدیریت کلان کشور ماندگار است / با همه توان برای اجرای کامل و دقیق وظایف محول شده تلاش خواهیم کرد

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه کل کشور، سخنان اخیر حسن روحانی را ماندگار توصیف کرد و اطمینان داد که این سازمان برای انجام وظایف محوله با همه توان تلاش خواهد کرد.

محمدباقر نوبخت در صفحه توئیتر خود نوشت: «سخنان امروز (چهارشنبه شب) رئیس‌جمهور در جمع مدیران اجرایی، راهبردی و در دوره‌ای که فشار دشمنان در شدیدترین حالت است، در تاریخ مدیریت کلان کشور ماندگار است.

وظایف مهمی را به سازمان برنامه و بودجه محول کردند که به اتفاق همکارانم با همه توان برای اجرای کامل و دقیق آنها تلاش خواهیم کرد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
0
0
مردم درخصوص حقوق های نجومی قانع شدند/ دولت پاسخگو نیست چون خودش تخلف کرده است.
دولت تا 6 سال دیگر هم درخصوص حقوق های نجومی کاری نخواهد کرد/ مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور پیگیری کنند.
نتیجه رسیدگی به حقوق های نجومی برای مردم روشن نشد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: