کد خبر: ۷۷۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
تعداد بازدید: ۳۹۳
اعلام ادامه همکاری کارلوس کی روش با تیم ملی تا پایان جام ملت‌ها باعث ناامیدی برخی ستاره‌های لیگ شده است.
آب پاکی کی روش روی دست مهدی رحمتی و محسن مسلمانبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، قبل از حضور ایران در جام جهانی روسیه اعلام شد که کی روش بعد از اتمام مسابقات به حضورش در ایران خاتمه می دهد.

 

در هنگام آغاز مسابقات اخباری مبنی بر ادامه همکاری با وی مطرح شد و اکنون نیز مدیران فدراسیون از قطعی بودن حضور کی روش در ایران تا پایان جام ملت ها خبر داده اند.

 

زمانی که خبر قطع همکاری با کی روش اعلام شد برخی ستاره های دورمانده از تیم ملی امیدوار شدند که بار دیگر لباس تیم ملی را بپوشند و در جام ملت ها حاضر باشند اما حالا امیدشان ناامید شده است.

 

در سال های اخیر برخی بازیکنان تاثیرگذار داخلی مثل مهدی رحمتی، محسن مسلمان و … در لیست کی روش قرار گرفتند و قبل از جام جهانی نیز جلال حسینی و و وریا غفوری ستاره استقلال به این فهرست اضافه شدند. به نوشته برنا، البته جلال حسینی و غفوری جزو نفرات مورد علاقه کی روش‌ هستند و شاید شانس بازگشت پیدا کنند ولی قطعا خبری از دعوت دوباره ستاره هایی مثل رحمتی و مسلمان نخواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: