کد خبر: ۷۷۵۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۶۸۱
مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در رابطه با حضورش در تمرینات امروز این تیم و اینکه آیا مربوط به بازگشتش می‎شود؟، گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست.
توضیح امیرحسین صادقی در مورد حضورش در تمرینات استقلالبه گزارش خبرداغ ،  مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در رابطه با حضورش در تمرینات امروز این تیم و اینکه آیا مربوط به بازگشتش می‎شود؟، گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

 

امیرحسین صادقی کاپیتان و مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در محل تمرینات امروز این تیم حاضر شد و پیش از آغاز تمرین آبی پوشان دقایقی را با وینفرد شفر به صورت اختصاصی صحبت کرد. 


با توجه به اینکه این روزها بحث رفتن سیدمجید حسینی از استقلال مطرح است، گویا قرار شده امیرحسین صادقی جایگزین او در خط دفاعی آبی پوشان باشد. به همین دلیل او امروز در تمرین آبی پوشان حاضر شد و با شفر به گفتگو نشست.


امیرحسین صادقی در این مورد توضیح داد و گفت: حدود ۲۰ دقیقه با شفر به صورت خصوصی صحبت هایی را مطرح کردم. به نوشته مهر، وی در پاسخ به این پرسش که «آیا به استقلال باز می گردد یا خیر؟»، گفت: هنوز هیچ مشخص نیست، من امروز فقط با شفر صحبت کردم.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: