کد خبر: ۷۷۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
تعداد بازدید: ۵۱۳
بازیگر سینما و تلوزیون گفت: با عملکرد تیم مل یدر جاک جهانی بدون شک شاگردان کی‌روش موفقیت‌های بیشتری در آسیا به‌دست خواهند آورد و حتی شانس قهرمانی هم دارند.
شاگردان کی‌روش قهرمان آسیا می‌شوندبه گزارش خبرداغ ، بازیگر سینما و تلوزیون گفت: با عملکرد تیم مل یدر جاک جهانی بدون شک شاگردان کی‌روش موفقیت‌های بیشتری در آسیا به‌دست خواهند آورد و حتی شانس قهرمانی هم دارند.

 

در خصوص بازی ایران و پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه، اظهارداشت: تیم ملی ایران با انجام بازی دفاعی نشان داد می‌تواند از نیرو‌های جوانش بهترین استفاده را کند. تمام بازیکنان ایران عملکرد خوبی داشتند و به آنها تبریک می‌گویم که با جان و دل وارد زمین شدند و حتی شایسته صعود از گروه مرگ بودند.


وی افزود: همه بازیکنان خوب بودند. از بیرانوند و پورعلی گنجی گرفته تا امیری و آزمون تلاش‌شان را کردند و حیف از توپی طارمی که وارد دروازه پرتغالی‌ها نشد. به نوشته میزان، پیشکسوت سینمای ایران تصریح کرد: با این عملکرد بدون شک شاگردان کی‌روش موفقیت‌های بیشتری در آسیا به‌دست خواهند آورد و حتی شانس قهرمانی هم دارند. البته نباید تیم‌هایی مثل ژاپن و استرالیا را دست کم بگیریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: