کد خبر: ۷۷۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
تعداد بازدید: ۴۰۱
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید همدلی و همبستگی تیم باعث شد نیمکت نشینان نسبت به وضعیت خود اعتراض نکنند.
صحبت های قوچان نژاد در بدو ورود به ایران/ این را بگویم که در عمرم هیچ گاه تا این حد آماده نبودمبه گزارش خبرداغ ، رضا قوچان‌نژاد مهاجم تیم ملی در حاشیه بازگشت تیم ملی از جام جهانی روسیه اظهار کرد: مهم‌ترین نکته خوشحالی مردم بود. از مردم ممنونیم که از ما حمایت کردند و باعث همدلی ما شدند.

 

او ادامه داد: از این که صعود نکردیم ناراحت هستم زیرا این که در گروه مرگ تا لحظه آخر شانس صدرنشینی داشته باشیم کار بزرگی است. نگاه ما به آینده است و ناامید نیستیم و می‌دانیم که می‌توانیم در مسابقه‌های بعدی موفق باشیم.

 

او درباره بازی نکردنش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم گفت: این تشخیص آقای کی‌روش بود که من بازی نکنم اما این را بگویم که در عمرم هیچ گاه تا این حد آماده نبودم. اعتراض نکردن نیمکت‌نشینان به این قضیه نشان دهنده تیم بودن ماست. ما برای مردم و مملکت خود جنگیدیم. حاشیه‌ها نیز تاثیری در عملکرد ما نداشت و ما تنها حواسمان به بازی  بود. بازیکنان تمام تلاش خود را کردند تا صعود کنیم. این که بخواهیم درباره عملکرد وزارت ورزش یا فدراسیون نظری بدهیم سخت است. خدا را شکر سربلند به کشور برگشتم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: