کد خبر: ۷۷۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
تعداد بازدید: ۳۳۲
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اعتقاد دارم کارلوس کی‌روش، مربی خوب و کاربلدی است اما بهتر است تفکرات این مربی عوض شود.
کی‌روش، مربی خوب و کاربلدی است اما بهتر است تفکرات این مربی عوض شودبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اعتقاد دارم کارلوس کی‌روش، مربی خوب و کاربلدی است اما بهتر است تفکرات این مربی عوض شود.

 

مرتضی فنونی‌زاده در مورد شکست تیم ملی فوتبال ایران و حذف از جام جهانی 2018 اظهار داشت: متأسفانه در این بازی بدشانسی بزرگی آوردیم و نتوانستیم از موقعیت ها به درستی استفاده کنیم. من به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ فوتبال، نهایت تشکر را از عملکرد فوتبالیست های ایران دارم.

 

وی ادامه داد: اعتقاد دارم کارلوس کی‌روش، مربی خوب و کاربلدی است اما بهتر است تفکرات این مربی عوض شود و به بازیکنان ایرانی این اجازه را بدهد تا توانایی های خود را روی زمین نشان دهند.

بهتر است به جای رویکرد تدافعی، به عملکرد تهاجمی هم بیندیشیم و هم در دفاع و هم در حمله، خوب ظاهر شویم. به نوشته ایسکا، پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: کی روش سال هاست در ایران حضور دارد، فوتبال ایران و آسیا را می شناسد، لیگ برتر کشورمان را می شناسد و از عملکرد بازیکنان ما با خبر است. بهتر است او را همچنان سکاندار تیم ملی فوتبال ایران نگه داریم تا به موفقیت های بیشتری برسیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: