کد خبر: ۷۷۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
تعداد بازدید: ۳۸۱
رئیس فدراسیون فوتبال: کارلوس کی‌روش را تا بازی های جام ملت های آسیا حفظ می کنم.
کی‌روش ماندنی شد/ تاج از عملکرد تیم ملی  رضایت داردبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مهدی تاج در مراسم استقبال تیم ملی فوتبال در فرودگاه امام خمینی ره گفت : نتایج تیم ملی بسیار عالی بود و از عملکرد بازیکنان و کادر فنی همه راضی هستند.


مهدی تاج با اشاره به حضور مردم در فرودگاه گفت : مردم ما را شرمنده کردند و حضور آنها نشان از رضایت عملکرد تیم ملی دارد.


رئیس فدراسیون فوتبال به قراداد سرمربی تیم ملی اشاره کرد و افزود: مذاکرات ما با کی روش قبل از بازی های جام جهانی بود و ما او را تا بازی های جام ملت های آسیا حفظ می کنیم.


وی گفت: تنها قهرمانی در آسیا را در کارنامه مدیریت خود ندارم در فوتسال و فوتبال ساحلی سوم جهان شدیم و عنوان بهترین فدراسیون فوتبال را کسب کردیم و امیدوارم بعد از سالها بتوانیم قهرمان آسیا شویم. به نوشته دانشجو، وی ادامه داد : برای جام جهانی شرایط مناسبی را برای تیم ملی فراهم کردیم ، هواپیمای اختصاصی و بازی های تدارکاتی و این روند را برای جام ملتهای آسیا ادامه خواهیم داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: