کد خبر: ۷۷۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۵۰۱
برادر محسن! استخدام قوم و خویش شما تمامی ندارد؟! آیا اطراف شما نخبگان و شایستگانی برای همکاری وجود ندارد؟!
این انتظار از شخصی که بیش از دو دهه است مسئولیت سخنگویی و دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام را بر عهده دارد و تقریبا هر دو هفته یک بار در جمع خبرنگاران حاضر می شود زیاد نیست که در خصوص ساختار مجمع، دبیرخانه و نیروهای مازاد آن شفاف‎سازی کند؛ حتی انتشار لیست پرداختی به افراد دارای حکم در دبیرخانه نیز خالی از لطف نیست.
یقه گرفتن به سبک حلقه اطراف یک نامزد ناکام انتخاباتی/چرا شفاف‎سازی نمی‎کنید که در دبیرخانه مجمع چه می‎گذرد؟وابسته به محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سوالات جالبی را از سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص یک انتصاب در سازمان نقشه برداری مطرح کرده است که بد نیست این سوال را به‎‎ گونه دیگری از جناب آقای رضایی و مدیران پردرآمد و سرشار از ثروت سایت‌شان مطرح کنیم؛ شاید برای یکبار هم که شده پاسخی ولو در حد توئیتر نسبت به این سوالات ارائه شود.

به گزارش خبرداغ ؛ آقای برادر محسن دیروز و دکتر رضایی امروز، بهتر نیست در خصوص به‎کار گیری فرزندان، وابستگان و همشهری‎های خود در مناصب مختلف دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، آنهم با حقوقهای بالاتر از متوسط نظام اداری کشور کمی توضیح دهند؟ از همشهری‎بودن برخی استخدام‎شدگان در دبیرخانه مجمع – که هیچگاه فهرست مالی اداری آن در ادوار مختلف به‎صورت شفاف منتشر نشده تا رسانه‎ها مطلع باشند ده‎ها نفر در یک دبیرخانه با فعالیت یک روز در هفته فعالیت چه کار می‎کنند- که بگذریم بد نیست ایشان توضیح دهند  اساسا انتصاب وابستگان و آشنایان در دبیرخانه مجمع با چه مجوزی و تا چه حدی امکانپذیر است؟ گویا این دبیرخانه به طور شناور می‎تواند نیروهای مختلفی را استخدام کند و حقوق و مزایا خوبی هم بدهد بی آنکه حتی برخی از آنها در محل کار حاضر شوند و یا اینکه در استخدام وزارتخانه‎ها و نهادهای دیگر باشند و از دبیرخانه نیز حکم داشته باشند. اگر نیاز شد می‎توان به راحتی لیستی از این افراد را منتشر کرد. در واقع بد نیست برادر محسن کمی از سوابق برخی وابستگان و دوستان خود که در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام مشغول به کار هستند، اطلاعاتی منتشرکند.

توجه به جوانان و به کارگیری نیروهای جوان به شرط اینکه حتما وابستگی قومی و خویشاوندی با شما نداشته باشند، امر بسیار پسندیده‎ای است که به طور حتم بسیاری از جوانان متخصص و تحصیلکرده کشور منتظر به کار گرفته شدن چنین رویکردی از سوی دولت‎ها هستند؛ اما اینکه صرفا جوانانی استخدام شوند که ارتباط و نزدیکی اینچنینی به تصمیم گیرندگان دارند، نوعی نقض غرض و اشتباه رفتن راه است.

این انتظار از شخصی که بیش از دو دهه است مسئولیت سخنگویی و دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام را بر عهده دارد و تقریبا هر دو هفته یک بار در جمع خبرنگاران حاضر می شود زیاد نیست که در خصوص ساختار مجمع، دبیرخانه و نیروهای مازاد آن شفاف‎سازی کند؛ حتی انتشار لیست پرداختی به افراد دارای حکم در دبیرخانه نیز خالی از لطف نیست. ماجراهای شگفت‎انگیز مالی سایت وابسته به جناب آقای رضایی هم بماند برای بعد. البته ممکن است جناب آقای رضایی از این اتفاقات در رسانه و اطراف خود بی اطلاع باشند وگرنه به دوستان و آشنایان و وابستگان‎‌اش که دست بر قضا همه امور در دست ایشان است، تذکری می‎داد که بی مهابا برای یک انتصاب یقه دیگران را نگیرند که داستان سوزن و جوالدوز تداعی نشود!

 تابناک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: