کد خبر: ۷۷۴۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۴۴۲
تشریح نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی؛
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نشست این کمیسیون را تشریح کردند.
بررسی دلایل پیدایش برخی اعتراض‌ها و تجمعات اخیر/ تاکید بر همکاری میان مجلس و دولت برای برون رفت از شرایط کنونی

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی نجفی خوشرودی در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه ۵ تیرماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضور اکثریت اعضا برگزار و طی آن پیرامون ۲ محورِ شرایط جاری کشور و همچنین اولویت‌ها و برنامه‌‌های کمیسیون در دوره‌ جدید فعالیت تبادل نظر شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اعضای کمیسیون ضمن اشاره به دلایل و عوامل پیدایش برخی اعتراضات و تجمعات و با درک فشارها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بر ضرورت حفظ هوشیاری و آرامش مردم و متقابلاً تدابیر ارزی از سوی دولت محترم و سایر جهات ذیربط تأکید کردند.

نجفی خوشرودی گفت: همچنین مقرر گردید با رویکرد همکاری در اسرع وقت با دعوت از وزرا و سایر مسئولین اقدامات و هماهنگی‌های لازم میان مجلس و دولت برای برون رفت از شرایط کنونی و کمک به حل مشکلات مردم جمع بندی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: