کد خبر: ۷۷۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۴۹۸
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمان با بیان اینکه در حال حاضر دهج و جوزم در شهر بابک، هجدک راور، جبالبارز و زهکلوت در رودبار در شرایط حاد و جیره‌بندی هستند، گفت: ۵۶ درصد جمعیت استان کرمان با تنش آبی مواجه و در وضعیت قرمز قرار دارند، اگر مردم همکاری نکنند آب کرمان و زرند هم جیره‌بندی می‌شود.
جیره‌بندی آب به کرمان نزدیک شد

به گزارش خبرداغ ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر دهج و جوزم در شهر بابک، هجدک راور، جبالبارز و زهکلوت در رودبار در شرایط حاد و جیره‌بندی هستند، تصریح کرد: ۵۶ درصد جمعیت استان کرمان با تنش آبی مواجه و در وضعیت قرمز قرار دارند، اگر مردم همکاری نکنند آب کرمان و زرند هم جیره‌بندی می‌شود.

«محمد طاهری»افزود: دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در استان کرمان در ۷۱ شهر و ۱۴۷ روستا تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شهری هستند.

وی تاکید کرد : خشکسالی و کم بارانی باعث شده قنوات در مناطق کوهستانی مانند هجدک، جوزم و قنوات حسین آباد کرمان خشک شود و کم بارشی بر عموم سفره‌های آب استان اثر گذاشته و منابع آبی کاهش چشمگیری داشته‌اند به نحوی که امسال تابستان بسیار سختی داریم.


ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: