کد خبر: ۷۷۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
تعداد بازدید: ۲۴۱۸
هافبک فصل گذشته الخور قطر در ضیافت ناهار باشگاه پرسپولیس شرکت کرد.
بمب پنهان پرسپولیسی ها ترکید ! سومین خریدجنجالی پرسپولیسی ها یک ستاره تمام عیاربه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تمرینات پرسپولیس برای فصل جدید که با حضور برانکو چند روزی است در تهران آغاز شده، امروز تعطیل بود تا سرخپوشان بعد از یک استراحت کوتاه فردا به مصاف پرسپولیس قائمشهر بروند. حمیدرضا گرشاسبی هم با توجه به تعطیلی تمرین امروز پرسپولیس، ضیافت ناهار مشترکی را بین مدیران باشگاه و اعضای تیم برگزار کرد تا با روحیه ای بالا تمرینات پیش فصل خود را دنبال کنند. به نوشته پارس، سروش رفیعی که این روزها صحبت های زیادی مبنی بر حضورش در پرسپولیس وجود دارد، در این ضیافت ناهار حضور داشت و برای دقایقی با برانکو به مذاکره پرداخت.

 

سروش رفیعی هافبک فصل گذشته الخور قطر که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را هم دارد در حالی با مدیران و بازیکنان پرسپولیس ناهار را صرف کرد که اعلام کرده تمایل زیادی برای بازگشت به جمع شاگردان برانکو دارد. رفیعی امروز بدون حضور مترجم دقایقی به صورت خصوصی با برانکو به صحبت پرداخت و سپس دقایقی هم با گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت‌وگو کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: