کد خبر: ۷۷۳۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
تعداد بازدید: ۴۵۴
نمایندگان در بررسی طرح دو فوریتی تمدید مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی سال ۱۳۹۶ کل کشور بر نظر قبلی خود درخصوص این طرح که مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته بود، اصرار کردند.
ارجاع طرح تمدید مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای کل کشور به مجمع تشخیص

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در جریان صحن علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، نمایندگان در  بررسی طرح دو فوریتی تمدید مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی سال ۱۳۹۶ کل کشور  بر نظر قبلی خود درخصوص این طرح که مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته بود، اصرار کردند.

مسعود پزشکیان که نایب رئیس مجلس،  پس از تصویب این طرح و اصرار نمایندگان بر مصوبه قبلی اظهار کرد: این طرح به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه می شود.

در همین راستا نمایندگان با ۱۷۸ رأی موافق، ۲۲ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۶ نماینده حاضر در صحن بر نظر قبلی خود در خصوص این طرح اصرار ورزیدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: