کد خبر: ۷۷۳۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۷۸۳
بعد از پایان تمرین امروز تیم ملی خبرنگاران و عکاسان ایرانی حاضر در روسیه، فردی را که با خانواده خود با خودروی پژو پارس از اندیمشک به مسکو رفته را دیده و این شخص نیز توضیحات جالبی را در زمینه سفرش به روسیه مطرح کرد. وی مدعی شد که به همراه 6 نفر از خانواده خود به روسیه آمده و از اندیمشک تا مسکو نزدیک به 7 هزار کیلومتر را طی کرده است.وی همچنین مدعی شد برای تهیه بلیت دیدار ایران و مراکش برای 7 نفر نزدیک به 10 میلیون تومان هزینه کرده است.
هموطن ایرانی که با خودروی شخصی به مسکو رفته است!به گزارش خبرداغ ، بعد از پایان تمرین امروز تیم ملی خبرنگاران و عکاسان ایرانی حاضر در روسیه، فردی را که با خانواده خود با خودروی پژو پارس از اندیمشک به مسکو رفته را دیده و این شخص نیز توضیحات جالبی را در زمینه سفرش به روسیه مطرح کرد.

وی مدعی شد که به همراه 6 نفر از خانواده خود به روسیه آمده و از اندیمشک تا مسکو نزدیک به 7 هزار کیلومتر را طی کرده است.وی همچنین مدعی شد برای تهیه بلیت دیدار ایران و مراکش برای 7 نفر نزدیک به 10 میلیون تومان هزینه کرده است.


فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: