کد خبر: ۷۷۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
تعداد بازدید: ۴۴۴
وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از بازى تیم ملى فوتبال ایران مقابل مراکش به هافبک تیمش امید ابراهیمی پیغام داده که او یک فرمانده واقعی بوده و باز هم نقش خود را به خوبی انجام داده است.
پیغام شفر به بازیکن استقلالی تیم ملیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از بازى تیم ملى فوتبال ایران مقابل مراکش به هافبک تیمش امید ابراهیمی پیغام داده که او یک فرمانده واقعی بوده و باز هم نقش خود را به خوبی انجام داده است.

 

وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از بازى تیم ملى فوتبال ایران مقابل مراکش به هافبک تیمش امید ابراهیمی پیغام داده که او یک فرمانده واقعی بوده و باز هم نقش خود را به خوبی انجام داده است. به نوشته باشگاه خبرنگاران، سرمربى تیم فوتبال استقلال در فصل گذشته در بازى هاى تیمش معتقد بود که امید ابراهیمى همچون یک فرمانده در زمین بازى نقش إیفا مى کند و از دید او این بازیکن در دیدار تیم ملى فوتبال ایران و مراکش نقش یک فرمانده را داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: