کد خبر: ۷۷۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
تعداد بازدید: ۴۴۷
ملی پوش سابق فوتبال ایران معتقد است: تیم ملی ما تجربه بین المللی خوبی دارد و من امیدوارم تیم ملی در جام جهانی از شان فوتبال ایران به خوبی دفاع کند.
علی لطیفی: امیدوارم تیم ملی از شان فوتبال ایران به خوبی دفاع کندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، علی لطیفی پیشکسوت تیم ملی فوتبال درباره وضعیت ملی پوشان کشورمان در روسیه به خبرنگار برنا گفت: ما در سال 1998 بعد از صعود به جام جهانی ترس زیادی از حریفان داشتیم و دلیل آن هم این بود که تجربه بین المللی کمی داشتیم و تنها سه بازیکن کشورمان تازه به بوندس لیگا رفته بودند اما وقتی در جام جهانی بازی کردیم متوجه شدیم ما می توانیم مقابل این تیمها به خوبی بازی کنیم و حتی برنده زمین باشیم که در بازی امریکا این گونه هم شد.

 

ملی پوش فوتبال ایران در جام جهانی 98 فرانسه در ادامه با اشاره به حضور بیش از 10 لژیونر در تیم ملی کشورمان گفت: 12 لژیونر فوتبال ما اگر چه در سطح اول فوتبال اروپا کمتر بازی می کنند، اما  ما تجربه بین المللی خوبی داریم و من امیدوارم تیم ملی در جام جهانی از شان فوتبال ایران به خوبی دفاع کند.

 

مهاجم سابق استقلال گفت: ما سه بازی سخت با سه تیم قدرتمند داریم این سه تیم یک ویژگی ثابت دارند و آن هم این است که هر سه تیم بازی مالکانه ای دارند و ما هم باید متناسب با این تیمها برنامه ریزی خود را انجام دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: