کد خبر: ۷۷۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲
تعداد بازدید: ۶۳۹
با وجود آنکه باشگاه استقلال تاکید بر جذب نکردن بازیکن خارجی دارد اما شفر می خواهد یک مهاجم جدید خارجی به تیم خود اضافه کند.
شفر برای مامه تیام، هوو می‌آورد!/ شفر می خواهد یک مهاجم جدید خارجی به تیم خود اضافه کندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، وینفرد شفر با فرض اینکه تیام مهاجم سنگالى تیمش براى فصل آتى در جمع آبى ها ماندنى باشد به دنبال این است تا بازیکن دیگرى در پست تیام جذب کند تا با قرار دادن بازیکن جدید در کنار مهاجم سنگالى خط حمله آبى ها را تقویت کند.

 

البته طبق خواسته شفر مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال توانسته روح الله باقری و مرتضی آقاخان را به عنوان مهاجم در اختیار بگیرد اما سرمربی آلمانی تمام هدفش این است تا یک مهاجم خارجی دیگر در کنار تیام برای تیمش داشته باشد.


با وجود اینکه افتخارى مدیر عامل باشگاه استقلال بارها اعلام کرده که به دلیل گرانى ارز قادر به جذب بازیکن خارجى نیست اما سرمربى آلمانى این روزها دست بردار نیست و در آلمان به دنبال بازیکن خارجى مى گردد تا با معرفى آن، مدیران استقلال اقدامات لازم را انجام دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: