کد خبر: ۷۷۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۵۳۲
تیم ملی پرتغال با تمامی ستارگان خود صبح امروز به روسیه رسید تا برای شروع مسابقات جام جهانی آماده باشد.
پرتغال با همه ستارگان به روسیه رسید+ عکسبه گزارش خبرداغ ، تیم ملی پرتغال، یکی از رقیبان ایران در گروه B مسابقات جام جهانی صبح امروز با پروازی مستقیم از لیسبون پرتغال به روسیه سفر کرد و در کمپ مورد نظر خود استقرار یافت.


کریستیانو رونالدو به همراه دیگر یاران خود قهرمانی جام ملت‌های 2016 اروپا را تجربه کرد و حالا به عنوان یکی از مدعیان جام جهانی روسیه در این مسابقات حاضر می‌شود.


تیم ملی پرتغال قبل از سفر به روسیه 3 بازی تدارکاتی در راه آماده سازی خود انجام داد که در بازی اول با نتیجه 2-2 مقابل تونس متوقف شد. این تیم در دیدار دوم با بلژیک بدون حضور کریستیانو رونالدو با نتیجه بدون گل متوقف شد و در نهایت مسابقه آخر خود مقابل الجزایر را با نتیجه 3-0 برنده شد.


قهرمان اروپا دیدار اول خود در جام جهانی را روز جمعه مقابل اسپانیا در شهر سوچی انجام می‌دهد و در بازی آخر خود مقابل تیم ملی ایران قرار می‌گیرد. تیم ملی پرتغال در جام جهانی 1966 انگلیس جایگاه سوم جهان را همراه با اوزه‌بیو کسب کرد که تا الان بهترین نتیجه این تیم به حساب می‌آید.

 

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: