کد خبر: ۷۷۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
تعداد بازدید: ۶۶۸
باشگاه سپیدرود رشت به اعلام زمان تست گیری از بازیکنان زیر 21 سال برای فصل جدید توسط علی کریمی واکنش نشان داد.
ادامه تنش‌ها در رشت/ کریمی: از فردا تست‌گیری شروع می‌شود/ باشگاه سپیدرود: هر کسی شرکت کند حذف می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، علی کریمی که برای قطع همکاری با سپیدرود به توافق رسیده بود تاکید داشت که اگر تا زمان مقرر با وی و دستیارانش تسویه حساب نشود، طبق قرارداد به فعالیتش در این تیم ادامه می دهد.

 

از آنجا که مطلبات کریمی و دستیارانش پرداخت نشده وی در اقدامی جالب اعلام کرد از فردا بازیکنان رده 18 تا 21 سال را مورد ارزیابی قرار می دهد.

 

این اقدام باعث شده باشگاه سپیدرود رشت در اطلاعیه ای واکنش نشان دهد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

 

باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت در خصوص خبری حاکی از شروع تمرینات و تست گیری از بازیکنان رده ۱۸ الی ۲۱ سال ، این باشگاه اعلام مینماید که هیچ تصمیمی مبنی بر برگزاری تمرینات و تست گیری از بازیکنان جوان رده ۱۸ الی ۲۱ سال ندارد ، و به نوشته نامه تاکید می نماید ، تصمیم گیری بر شروع تمرینات با بازیکنان می بایست با اجازه و هماهنگیهای لازم با مدیران باشگاه صورت گیرد و در غیر موارد ذیل الذکر چنانچه هر یک از بازیکنان بدون اجازه کتبی یا شفاهی باشگاه ، چه در زمان حضور مالک فعلی یا مالک بعدی ، در تمرینات ، با نام باشگاه سپیدرود رشت شرکت نمایند و حتی در هر سطح از شرایط امادگی مناسب و مقبول باشگاه هم باشند در اینده این باشگاه جایگاهی نداشته و با انان به هیچ وجه قراردادی منعقد نخواهد گردید.

 

گفتنی است چندی پیش مدیران سپیدرود نادر دست شان را به عنوان جانشین کریمی معرفی کردند اما وی بعد از مدتی کناره گیری و تاکید کرد ابتدا باید تکلیف حضور کریمی در این تیم مشخص شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: