کد خبر: ۷۷۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
تعداد بازدید: ۱۴۹۲
امید سینگ احتمالا به تیم کورتیریک بلژیک خواهد پیوست.
پیشنهادهای اغواکننده از تیم ملی هند و باشگاه بلژیکی برای ستاره پارس جنوبیبه گزارش خبرداغ، امید سینگ درحالی که با پارس جنوبی‌جم قرارداد سه ساله داشت، توانست رضایتنامه‌اش را بگیرد.

 

او حالا بازیکن آزاد است و از آنجایی که دنبال گرفتن پاسپورت هندی برای بازی در تیم ملی هند هست، در صورت گرفتن پاسپورت فدراسیون فوتبال هند بابت بازی در تیم ملی این کشور پول خوبی به وی پرداخت خواهد کرد.

 

اگر سینگ لژیونر اروپایی شود این رقم افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد از همین رو یک ایجنت بلژیکی-ایرانی برای وی پیشنهادی از تیم هفتم لیگ بلژیک آورده و احتمالا تا هفته دیگر قرارداد خواهد بست. البته این بازیکن از ایران هم دوتا پیشنهاد خوب از تیم‌های نساجی و فولاد دارد.

 

پارس جنوبی‌جم که فصل گذشته به لیگ برتر صعود کرده بود، توانست در لیگ برتر باقی بماند اما از دست دادن ستاره‌های اصلی مشکل بزرگ این تیم در فصل آینده خواهد بود.

 

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: