کد خبر: ۷۷۲۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۴۹۳
برابر آخرین گزارشات دریافتی ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز (محدوده پیست آبعلی تا امام زاده هاشم و لاسم تا گزنک) سنگین و طول محور نیمه سنگین است.
ترافیک سنگین در برخی جاده‌های کشور/ پیش بینی وضعیت آب و هوا طی سه روز آیندهبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: برابر آخرین گزارشات دریافتی ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس (از ابتدای محور تا کیلومتر ۵ و محدوده‌های پل زنگوله و سیاه بیشه) سنگین و طول محور نیمه سنگین است.

همچنین در مسیر جنوب به شمال محور هراز (محدوده پیست آبعلی تا امام زاده هاشم و لاسم تا گزنک) ترافیک سنگین و طول محور نیمه سنگین است.

علاوه بر این در ترافیک در طول مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه پرحجم و در باند شمالی آزادراه تهران-کرج (از شهرک خاتم تا پل فردیس) سنگین و در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (از محدوده پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری) سنگین و در آزادراه‌های قزوین-رشت (ورودی شهر رودبار و منجیل) نیمه سنگین است.

پیش بینی وضعیت آب و هوا طی سه روز آینده

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی سامانه بارشی طی امروز همچنان فعال بوده و در این مدت در شمال غرب، دامنه های مرکزی زاگرس، مناطقی از غرب و مرکز کشور دامنه های البرز، بخش های از شمال شرق و به طور ضعیف تر در شرق کشور رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

روز چهارشنبه نیز در نوار شمالی کشور افزایش ابر ، بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

گفتنی است امروز به ویژه در ساعات بعداز ظهر در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود که در برخی مناطق همراه با خیزش گرد و خاک خواهد بود. این شرایط در روز چهارشنبه با شدت بیشتر در مناطق مذکور حاکم است.

همچنین سه شنبه در دامنه های جنوبی البرز و بخش هایی از غرب و شمال غرب کشور و روز چهارشنبه درمناطق غربی کشور وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: