کد خبر: ۷۷۲۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
تعداد بازدید: ۵۷۹
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به ترافیک سنگین در محورهای منتهی به استانهای شمالی گفت: محور کرج-چالوس به سمت چالوس یکطرفه شد.
محور چالوس یکطرفه شدبه گزارش خبرداغ ، سرهنگ نادر رحمانی، درخصوص وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در استان های اصفهان، زنجان، قزوین و مازندران (اکثر محورها)، استان گیلان (محورهای لنگرود-چابکسر و  رودبار-قزوین)، استان چهارمحال و بختیاری (محورشهرکرد-فارسان) شاهد بارش باران هستیم.

وی افزود: در استان اصفهان (اکثر محورها) وزش باد گزارش شده است.

به گفته رحمانی در مسیر جنوب به شمال محور هراز (محدوده های امام زاده هاشم و تونل تکاور) ترافیک نیمه سنگین و در طول مسیر تردد پرحجم است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: مسیر جنوب به شمال محور منجیل به رودبار دارای بار ترافیکی نیمه سنگین است و این در حالی است که در طول مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس یکطرفه و پرحجم گزارش شده است.

وی افزود: باند شمالی آزادراه تهران-کرج (از گرمدره تا پل فردیس) ترافیک نیمه سنگین در جریان است.

رحمانی گفت: در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین(از پل فردیس تا مهرشهر) شاهد ترافیک نیمه سنگین است.

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: