کد خبر: ۷۷۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
تعداد بازدید: ۴۹۳
آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در جاده‌های کشور تشریح شد
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در جاده‌های کشور تشریح شد.

سرهنگ نادر رحمانی، سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده های کشور اظهار کرد: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل راه‌های کشور، بارش باران در اکثر محور‌های استان‌های تهران, قم, البرز, مازندران, مرکزی و گیلان جریان دارد.

وی افزود: مه گرفتگی همراه با کاهش دید افقی در اکثر محور‌های استان هرمزگان، محورهای اهر-کلیبر و تبریز-اهر در استان آذربایجان شرقی، محورهای مشکین شهر-پارس آباد و خلخال-اسالم در استان اردبیل، محورهای بجنورد-آشخانه و بجنورد-اسفراین در استان خراسان شمالی، محدوده کوهین در محورقزوین-رشت و ارتفاعات محورهای فیروزکوه و کرج چالوس گزارش می‌شود.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ترافیک در طول محور هراز (محدوده‌های منظریه، امام علی و سه راهی چلاو) پرحجم و روان و در طول جنوب به شمال محور کرج-چالوس پر حجم و روان و در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج (از پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره) نیمه سنگین است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: