کد خبر: ۷۷۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵
تعداد بازدید: ۵۱۶
پرسپولیس پارسال خوش‌اقبال بود که در فصل گرما به جنوب کشور سفر نکرد، اما امسال تعدد تیم‌های خوزستانی و بوشهری باعث شده سرخپوشان دو بار در فصل تابستان ناچار به بازی در گرمای طاقت‌فرسا شوند.
عاملی که خوش‌شانسی پرسپولیس در قرعه‌کشی را به هم زدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، پرسپولیس پارسال خوش‌اقبال بود که در فصل گرما به جنوب کشور سفر نکرد، اما امسال تعدد تیم‌های خوزستانی و بوشهری باعث شده سرخپوشان دو بار در فصل تابستان ناچار به بازی در گرمای طاقت‌فرسا شوند.

 

قرمزها از هفته دوم باید چهار بازی متوالی با تیم‌های جنوب کشور انجام بدهند. در این هفته‌ها فولاد، استقلال خوزستان، نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس قرار خواهند گرفت که از این بین در دور رفت بازی با استقلال خوزستان و نفت آبادان در گرمای تابستان97 خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: