کد خبر: ۷۷۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳
تعداد بازدید: ۶۳۲
استولتنبرگ:
دبیرکل ناتو گفت که این سازمان تعهدی برای دفاع از امنیت رژیم‌صهیونیستی ندارد.
ناتو تعهدی برای دفاع از اسرائیل در برابر حمله احتمالی ایران ندارد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو گفت که این سازمان تعهدی برای دفاع از رژیم‌صهیونیستی در مقابل حمله احتمالی ایران، ندارد.

وی امروز-شنبه- در مصاحبه با روزنامه آلمانی «اشپیگل»،‌گفت که اسرائیل عضو ناتو نبوده و لذا تحت «تضمین امنیت» این سازمان قرار نمی‌گیرد.

به نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا، استولتنبرگ اضافه کرد که حل درگیری‌های خاورمیانه از ماموریت‌های ناتو نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
0
رصد جنگنده های صهیونیستی در آسمان یمن
13 خرداد 1397 ساعت 11:35
رهبر جنبش انصارالله تاکید کرد که پرواز جنگنده های رژیم صهیونیستی در آسمان یمن و به ویژه منطقه الحدیده رصد شده و این رژیم در تجاوز عربستان به یمن شریک است.
عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله در سخنان روز شنبه خود تاکید کرد: دشمن صهیونیستی در حمله و تجاوز ائتلاف نظام بنی سعود علیه یمن به ویژه در جبهه ساحل غربی شریک است. بخش فنی ارتش و کمیته های مردمی یمن طی روزهای گذشته پرواز جنگنده های دشمن صهیونیستی برفراز منطقه الحدیده را رصد کردند.
وی در ادامه افزود: دفاع از سرزمینمان در برابر متجاوزان که شنیع ترین جنایات را در حق یمن مرتکب شده اند جزء مسئولیتهای ما است. کسانی که از حمایت آمریکا و اسرائیل برخوردار هستند نمی توانند در جبهه حق قرار بگیرند.

الحوثی تاکید کرد: تروریستهای تکفیری در واقع مزدور و خدمتگزار آمریکا و اسرائیل هستند و اقدامات تکفیری ها آنها را خیلی زود رسوا می کند همان طور که رابطه بین تروریستهای سوریه و رژیم صهیونیستی رسوا شد.
منبع: مهر
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: