کد خبر: ۷۷۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
تعداد بازدید: ۵۴۱
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از قطعی شدن حکم جریمه ۵.۳ میلیارد ریالی یک شرکت حمل و نقل به دلیل عدم خروج یک دستگاه کامیون از کشور خبر داد
قطعی شدن حکم ۵.۳ میلیاردی قاچاقچی کامیون در کرمانشاه

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، داریوش جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: بر اساس شکایت گمرک از یک شرکت حمل و نقل در شهرستان قصر شیرین به اتهام عدم خروج یک دستگاه کامیون عراقی از ایران، پرونده در اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان مطرح شد.

وی افزود: با بررسی های انجام گرفته و احراز تخلف، متهم به ضبط کالا و پرداخت ۲ میلیارد و ۶۷۸ میلیون ریال جریمه و برای بهای مال از دست رفته به مبلغ ۲ میلیارد و ۶۷۸ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۴۷۲ ریال جمعا به مبلغ ۵ میلیارد و ۳۷۵ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۹۴۴ ریال جزای نقدی محکوم شد که با اعتراض متهم، پرونده به شعبه تجدید نظر ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی ارسال و شعبه پس از بررسی مجدد پرونده رای صادره را تائید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: