کد خبر: ۷۷۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۱۱۳۸
در جریان حمله شبانه به یکی از پایگاه‌های گارد ملی عربستان در شهر الطائف واقع در غرب این کشور یک پلیس سعودی کشته و چند تن دیگر زخمی شدند.
حمله به مقر گارد ملی عربستان در الطائف/کشته شدن یک پلیس و زخمی شدن چند تنبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا،به نوشته روزنامه عربستانی السبق، دو فرد مسلح به سلاح سرد به پلیس راهنمایی و رانندگی سعودی حمله ور شده و وی را قبل از خلع سلاح به ضرب چاقو کشتند و سپس سوار بر گشتی رسمی آن شده و به سمت مرکز گارد ملی در خیابان الستین روانه شدند.

این منابع اظهار کردند، نیروهای پلیس با این دو فرد مسلح در نزدیکی مرکز گارد ملی درگیر شدند و توانستند یکی از آنها را زخمی و بازداشت کنند.در حالیکه فرد دیگر از مکان متواری شد. عملیات پاکسازی مکان توسط نیروهای امنیتی جهت بازداشت وی ادامه دارد .

به گفته منابع، پلیس عربستان بعد از انتقال به بیمارستان برای مداوا در نتیجه جراحات جان خود را از دست داد و برخی نیروهای امنیتی دیگر نیز در جریان درگیری میان طرفین زخمی شدند .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: