کد خبر: ۷۷۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
تعداد بازدید: ۱۲۶۴
از قرار معلوم، جدایی مامه تیام قطعی شده و این بازیکن مؤثر به احتمال بسیار زیاد فصل آینده جایی در جمع آبی‌پوشان پایتخت نخواهد داشت.
تیام را ۳ شب قبل از بازی با الهلال هوایی کردند به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، از قرار معلوم، جدایی مامه تیام قطعی شده و این بازیکن مؤثر به احتمال بسیار زیاد فصل آینده جایی در جمع آبی‌پوشان پایتخت نخواهد داشت.

 

حداقل اینکه استقلالی‌ها تا ظهر دیروز نتوانسته بودند تیام را راضی به ماندن کنند و کفه ترازو کاملاً به سمت جدایی این مهاجم سنگالی سنگینی می‌کرد. بدون شک جدا شدن تیام از استقلال مسئله‌ای نبوده که یک‌شبه رخ بدهد و قطعاً اگر از این تیم برود، قضیه محصول مذاکرات و پیشنهادات قبلی بوده است.

 

از طرف دیگر کاملاً بدیهی است تیام به استقلال آمد تا از ویترین لیگ قهرمانان آسیا به بهترین شکل ممکن استفاده کند و این کار را هم انجام داد. (البته استقلال هم از کنارش سود فراوانی برد.) در همین رابطه دیروز شنیدیم سناریوی جدایی این فوروارد از اواخر فروردین امسال به صورت جدی کلید زده شد. یک مقام آگاه در این رابطه به خبرنگار ما گفت: تیام در همان دور رفت لیگ قهرمانان تیغ خود را نشان داد و منتظر پیشنهادات دیگر نشست. اتفاقاً انتظار او زیاد هم طولانی نشد و قبل از پایان مرحله گروهی مسابقات تماس‌ها شروع شد. به نوشته خبرورزشی، این مقام در ادامه افزود: استقلال با اصرار شفر ۵ روز قبل از بازی با الهلال راهی کویت شد (جدال برگشت) و ظاهراً ۳ شب قبل از برگزاری تقابل فوق گفت‌وگوهایی با او صورت گرفته و باعث شد به نوعی این بازیکن را هوایی کنند. البته احتمال اندکی وجود دارد که مامه تیام بماند ولی مذاکراتی که در کویت صورت گرفت، کاملاً جدی بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: