کد خبر: ۷۷۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
تعداد بازدید: ۱۵۰۹
مطابق انتظار بیشترین بخش از این مصاحبه مربوط به انتقادهای رحمتی از منصوریان می‌شد. به هر حال علیمنصور او را از استقلال کنار گذاشت و رحمتی حق دارد ناراحت باشد،
برای ستاره استقلال/ این بود افشاگری؟/ قول می‌دهم امسال با منصوریان بهترین نتایج را بگیریمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مطابق انتظار بیشترین بخش از این مصاحبه مربوط به انتقادهای رحمتی از منصوریان می‌شد. به هر حال علیمنصور او را از استقلال کنار گذاشت و رحمتی حق دارد ناراحت باشد، اما کاش او یادش نرفته باشد که اوایل حضور منصوریان در استقلال به شکلی غلوشده و حیرت‌انگیز از این مربی تعریف می‌کرد.

 

او می‌گفت: «به جرات می‌توانم بگویم تمرینات امسال استقلال را هرگز در عمرم ندیده‌ام. قول می‌دهم امسال با منصوریان بهترین نتایج را بگیریم.» آخر آن همه قول و قرار اما چه شد؟ رحمتی البته در این مصاحبه به پرویز مظلومی هم خرده گرفته. مظلومی هنگام خروج از استقلال از رحمتی انتقاد کرد و گفت او خارج از حوزه اختیاراتش عمل کرده. حالا رحمتی دوباره مظلومی را متهم می‌کند که او در انتخاب پنالتی‌زنان در بازی فینال جام حذفی با ذوب‌آهن اشتباه کرده و زدن ضربات را به بازیکنان کم‌تجربه سپرده است.

 

هنوز لب‌خوانی رحمتی در پایان آن بازی فراموش نشده؛ جایی که او بعد از خراب شدن پنالتی علیرضا رمضانی گفته بود: «وقتی پنالتی رو می‌ده یه بچه بزنه، همین می‌شه.» به نوشته خبرورزشی، این در حالی است که رمضانی در زمان زدن آن پنالتی 23ساله بوده، در حالی که رحمتی در همان مسابقه از روی نقطه پنالتی از مهدی مهدی‌پور 22ساله گل خورد! به طور کلی رحمتی در این مصاحبه یکه به قاضی رفت و طبعا راضی هم برگشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: