کد خبر: ۷۷۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
تعداد بازدید: ۹۸۱
گلر شماره یک تیم‌ملی بعد از دریافت گل اول، موقعیت مسلمی را مهار کرد که اگر تبدیل به گل می‌شد ممکن بود بازی را قبل از دقیقه10 دوبرصفر به‌سود ترکیه کند و ایران را در مسیر یک باخت پرگل تاریخی قرار بدهد.
بیرانوند تیم‌ملی با بیرانوند پرسپولیس تفاوت دارد/ بیرانوند در این بازی 3یا 4مهار خوب داشتبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  گلر شماره یک تیم‌ملی بعد از دریافت گل اول، موقعیت مسلمی را مهار کرد که اگر تبدیل به گل می‌شد ممکن بود بازی را قبل از دقیقه10 دوبرصفر به‌سود ترکیه کند و ایران را در مسیر یک باخت پرگل تاریخی قرار بدهد.

 

شاید بتوان روی گل دومی که تیم‌ملی برابر ترکیه دریافت کرد تا حدی بیرانوند را مقصر دانست، اما او واقعا شب بدی را پشت‌سر نگذاشت. بیرانوند در این بازی 3یا 4مهار خوب داشت که دو تا از آنها درموقعیت تک به تک بود.

 

گلر شماره یک تیم‌ملی بعد از دریافت گل اول، موقعیت مسلمی را مهار کرد که اگر تبدیل به گل می‌شد ممکن بود بازی را قبل از دقیقه10 دوبرصفر به‌سود ترکیه کند و ایران را در مسیر یک باخت پرگل تاریخی قرار بدهد. به طور کلی به‌نظر می‌رسد خوشبختانه بیرانوند تیم‌ملی با بیرانوند پرسپولیس تفاوت دارد؛ چه اینکه ماه‌هاست حتی یکی از همین چند سیو دوشنبه‌شب بیرانوند از او درون دروازه پرسپولیس دیده نشده. با توجه به شرایط گروه ایران، آمادگی فنی و روحی بیرانوند فوق‌العاده ضروری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: