کد خبر: ۷۷۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
تعداد بازدید: ۹۲۴
با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست صیانت از منابع آب به منظور ارائه همکاری های لازم جهت جلوگیری از استفاده های غیرمجاز و کشت های پر مصرف برگزار شد.
ورود دادستانی مرکز کهگیلویه و بویراحمد به حوزه صیانت از منابع آب

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مهرداد کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این نشست مقابله با بحران کم آبی را وظیفه همه مسئولان استان دانست و افزود: مسئولان ارشد استان باید بیشتر در این خصوص پای کار بوده و توجه بیشتری نسبت به صیانت از منابع آب داشته باشند تا دچار بحران بی آبی نشویم.

این مقام قضایی تصریح کرد: با افرادی که به دنبال تبعیض و رایزنی هستند به شدت برخورد خواهد شد؛ مسئولان نیز باید با تمام امکانات خود برای رفع تصرف حریم رودخانه ها و صیانت از منابع آب به کار گرفته و در این خصوص به خوبی عمل کنند.

مدعی العموم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دستگاه قضایی استان با تمام توان و استفاده از ظرفیت های قانونی از منابع آبی صیانت خواهد کرد، گفت: در این زمینه لازم است همه مسئولان استان پای کار بیایند و دیگران را نیز در این خصوص تشویق کنند.

وی افزود: مردم هم باید در این خصوص مشارکت داشته باشند و موارد مرتبط با صیانت از منابع آب را رعایت کنند.

کرمی در ادامه با بیان اینکه دستگاه قضایی نسبت به پر نمودن چاههــای غیرمجاز آمادگی لازم را دارد، اظهار کرد: در این زمینه دستگاه قضایی بدون تبعیض با همه ی متخلفان برخورد خواهد کرد و سنگ شکنی ها باید از بستر رودخانه ها برداشته شوند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان به مسئولانی که در این خصوص پای کار نیایند نیز هشدار داد و افزود: به عنوان مدعی العموم با مسئولانی که در خصوص حل بحران آب پای کار نیایند به شدت برخورد خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: