کد خبر: ۷۷۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳
تعداد بازدید: ۶۹۳
آرکادی بابچنکو، خبرنگار روس و منتقد ولادیمیر پوتین که کلیه خبرگزاری ها پیشتر از کشته شدن وی در جریان سوء قصد مسلحانه در اوکراین خبر داده بودند، روز چهارشنبه صحیح و سالم در یک کنفرانس خبری ظاهر شد.
قتل روزنامه‌نگار منتقد پوتین «صحنه سازی» بود
به گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها: آرکادی بابچنکو، خبرنگار روس و منتقد ولادیمیر پوتین که کلیه خبرگزاری ها پیشتر از کشته شدن وی در جریان سوء قصد مسلحانه در اوکراین خبر داده بودند، روز چهارشنبه صحیح و سالم در یک کنفرانس خبری ظاهر شد.

این درحالیست که مقامات اوکراینی روز سه شنبه اعلام کرده بودند که این ژورنالیست چهل و یک ساله و منتقد سیاست های ولادیمیر پوتین به ضرب گلوله به قتل رسیده است. مسئولان اوکراینی انگشت اتهام را در این خصوص به سوی مسکو نشانه رفته و دولت روسیه را به دست داشتن در قتل آرکادی بابچنکو متهم کرده بودند.

انتشار خبر کشته شدن خبرنگار کهنه کار و سرشناس روس سبب شد تا کرمیلین نیز در واکنش به این سوء قصد، آنرا محکوم کند و از جامعه جهانی بخواهد برای تامین امنیت خبرنگاران کی یف را تحت فشار قرار دهد. سخنگوی کاخ کرملین روز چهارشنبه اتهامات مطرح شده را اوج بدبینی خوانده و خواستار حفاظت بیشتر از جام خبرنگاران در اوکراین شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: