کد خبر: ۷۷۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
تعداد بازدید: ۵۲۰
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تاکید کرد: ما از لوایح خود دفاع می‌کنیم زیرا دولت این لوایح را با کارشناسی دقیق تهیه می‌کند. این لایحه هم در قوه قضاییه و هم در شورای عالی امنیت ملی نیز مطرح و درباره آن اظهارنظر شده است.
دولت از لوایح خود دفاع می‌کند/ مصالح کشور را در تهیه لوایح مدنظر قرار می‌دهد/ به همکاری سه قوا نیاز داریم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حسینعلی امیری در حاشیه نشست هیات دولت با اشاره به انتخابات هیات رئیسه مجلس گفت: خود نمایندگان مجلس تشخیص دادند که لاریجانی را مجدد به عنوان رییس و پزشکیان و مطهری را به عنوان نواب رییس انتخاب کنند. به رییس و نواب رییس مجلس بابت این انتخاب تبریک می‌گویم. 

وی با اشاره به اینکه انتخابات رییس و نواب مجلس یک مساله داخلی است و مربوط به خود نمایندگان مجلس است، اظهار داشت: طبیعتا دولت هیچ مداخله‌ای در این زمینه نداشته است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه توقع داریم کماکان تعامل دولت و مجلس فزآینده شود، تصریح کرد: در این شرایط به همکاری سه قوا نیاز داریم. ما تلاش می‌کنیم که تعاملات دو قوه را ارتقا ببخشیم.

امیری در پاسخ به سوالی مبنی بر آبستراکسیون یکی از لوایح چهارگانه دولت در کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: ما از لوایح خود دفاع می‌کنیم زیرا دولت این لوایح را با کارشناسی دقیق تهیه می‌کند. این لایحه هم در قوه قضاییه و هم در شورای عالی امنیت ملی نیز مطرح و درباره آن اظهارنظر شده است.

وی با بیان اینکه دولت در تهیه لوایح، مصالح کشور را مدنظر قرار می‌دهد، ابراز داشت: توقع ما این است که اگر کمیسیون امنیت ملی سوالی دارد آن را مطرح کند و ما کاملا آماده‌ایم تا به این سوالات پاسخ داده و دغدغه‌های نمایندگان را رفع کنیم، ما کاملا آماده همکاری با کمیسیون امنیت ملی هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: