کد خبر: ۷۷۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
تعداد بازدید: ۴۸۵
آزادیخواه در مجلس گفت:سوال از رییس‌جمهور به دلیل برخی مشکلات اقتصادی برای مردم مطرح شد، اما انصراف از سئوال بدان معنا نیست که کار مردم پیگیری نمی شود ما قسم خورده ایم و در قبال مردم مسئولیت داریم .
انصراف از سوال رئیس‌جمهور برای حفظ وحدت بود/ نسبت به مشکلات اقتصادی حساسیت به خرج می‌دهیم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، احد آزادی‌خواه در جریان صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به انصراف برخی نمایندگان از سئوال از رئیس‌جمهور و افشای نام آنها گفت: سوال از رییس‌جمهور به دلیل برخی مشکلات اقتصادی  برای مردم مطرح شد، اما انصراف از سئوال بدان معنا نیست  که کار مردم پیگیری نمی شود  ما قسم خورده ایم و در قبال مردم مسئولیت داریم .

وی گفت: من نامه‌ای را امضا کردم که به امضای ۱۷۰ تن از نمایندگان رسیده بود ،  این نامه خطاب به سران قوا بود و در خصوص مشکلات اقتصادی مردم بود. اما انصراف ما از سئوال م  این معنی را نمی د هد که مسائل مالی و مشکلات مربود به موسسات مالی برای ما اهمیت ندارد. ضمن اینکه ما در هفته های گذشته خدمت رهبر رفتیم و ایشان بحث وحدت را برای ما مطرح کردند  درواقع انصراف ما از سئوال به همین دلیل بود نه اینکه به وظیفه خود عمل نمی کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: