کد خبر: ۷۷۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
تعداد بازدید: ۴۴۲
یکی از جنجالی‌ترین تصمیماتی که کارلوس کی‌روش در مدت زمان حضورش در ایران گرفت، کشیدن قلم قرمز روی نام سید جلال حسینی و وریا غفوری در آستانه جام جهانی بود.
اقدام جالب غفوری پس از حذف از تیم ملیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، یکی از جنجالی‌ترین تصمیماتی که کارلوس کی‌روش در مدت زمان حضورش در ایران گرفت، کشیدن قلم قرمز روی نام سید جلال حسینی و وریا غفوری در آستانه جام جهانی بود.

 

نزدیکان وریا می گفتند که صبح روزی که با غفوری تماس گرفتند و این خبر به او رسیده بود با صدای بلند گریه می کرد و نمی توانست ناراحتی خود را پنهان کند.

 

در روزهایی که به جز بازیکنان ملی‌پوش سایر بازیکنان به استراحت می‌پردازند تا بدن‌شان برای فصل بعد ریکاوری شود، غفوری که با خط خوردن از تیم ملی حسابی خبرساز شد، سفت و سخت به تمرین مشغول است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: