کد خبر: ۷۷۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۵۲۵
معاون استانداری خراسان رضوی با اشاره به شدت بالای آلاینده ها در هوای مشهد و برگزاری جلسه کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوا و گردو غبار استان طی ساعتی قبل افزود : در این راستاهمچنین مصوب شد ، بانک ها به روال روزهای عادی کار خود را شروع کرده اما دو ساعت زودتر تعطیل می شوند.
تعطیلی مهدهای کودک مشهد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به دلیل آلودگی هوا

به گزارش خبرداغ ، محمد مقدوری، معاون استاندار خراسان رضوی از تاخیر دوساعته ادارات و تعطیلی مهدکودک‌ها و مدارس طی دوروز آتی خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی اعلام کرد: ادارات دولتی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با دوساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند.

مقدوری با اشاره به شدت بالای آلاینده ها در هوای مشهد و برگزاری جلسه کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوا و گردو غبار استان طی ساعتی قبل افزود : در این راستاهمچنین مصوب شد ، بانک ها به روال روزهای عادی کار خود را شروع کرده اما دو ساعت زودتر تعطیل می شوند.

وی عنوان کرد : همچنین طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تمامی مراکز آموزشی تعطیل خواهند بود به جز امتحاناتی که به صورت هماهنگ و سراسری برگزار می شود.

معاون استانداری با بیان اینکه آموزش و پرورش جزئیات بیشتری از تعطیلی مراکز آموزشی به والدین دانش آموزان اطلاع رسانی خواهد کرد ،افزود : تمامی مهدکودک ها هم در مشهد طی این دو روز تعطیل هستند و در صورت نیاز کارکنان به جز موارد و دستگاه های خاص می توانند از مرخصی استحقاقی استفاده کنند.

مقدوری با بیان اینکه امروز شاخص کیفیت هوای مشهد در وضعیت بنفش است و پیش بینی های هواشناسی برای فردا اندکی کاهش این آلاینده را نشان می دهد ، گفت : اما این کاهش به حدی نیست که وضعیت خیلی نسبت به امروز بهبود یابد.
وی تصریح کرد : اما این پیش بینی ها برای روز پنجشنبه حاکی از افزایش شدت آلودگی هوا در مشهد است از این روز برای تعطیلی ادارات فردا بررسی های بیشتر و موضوع به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: