کد خبر: ۷۷۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۴۶۱
بیت مرحوم آیت الله محیی الدین حائری شیرازی با صدور اطلاعیه‌ای، خبر منتشر شده در برخی شبکه‌های اجتماعی مربوط به انتساب فرد متجاوز به دانش آموزان در یکی از دبیرستان‌های تهران به خاندان آیت الله حائری شیرازی را تکذیب کرد و اعلام کرد: شاغل در آموزش و پرورش نداریم.
بیانیه بیت آیت الله حائری درباره معلم متعرض
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: بیت مرحوم آیت الله محیی الدین حائری شیرازی با صدور اطلاعیه‌ای، خبر منتشر شده در برخی شبکه‌های اجتماعی مربوط به انتساب فرد متجاوز به دانش آموزان در یکی از دبیرستان‌های تهران به خاندان آیت الله حائری شیرازی را تکذیب کرد و اعلام کرد: شاغل در آموزش و پرورش نداریم.


در این اطلاعیه آمده است:

این خاندان منسوب مشغول به کار در آموزش و پرورش استان تهران ندارد و انتساب فوق را تکذیب می‌کند.

در اطلاعیه فوق طرح مسائل و انتساب آن به بیت علمای ربانی برای تخریب چهره روحانیان منتشر شده است.

دادستانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای خواستار برخورد قاطع با منتشرکنندگان این خبر در فضای مجازی شده است.

در این اطلاعیه تاکید شده که بیت امام جمعه سابق شیراز هرگونه پیگیری حقوقی در خصوص خبر کذب منتشر شده در شبکه اجتماعی را برای خود محفوظ می‌داند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: