کد خبر: ۷۷۱۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
تعداد بازدید: ۳۲۴
سوال نماینده رشت از وزیر بهداشت؛
نماینده رشت تاکید کرد: بارها سوالم را داوطلبانه عقب انداختم اما هیچ اقدامی جهت رفع آن انجام نشد. اینکه می‌فرمایند دستگاه‌های نظارتی بررسی می‌کنند پس شأنیت سوال کجا می‌رود.
جعفرزاده ایمن‌آبادی: بارها سوالم را داوطلبانه عقب انداختم اما هیچ اقدامی جهت رفع آن انجام نشد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در تشریح سوال خود از وزیر بهداشت مبنی بر اینکه علت سوءتدبیر عدم نظارت بروز تخلفات عدیده برخلاف اساسنامه و ضوابط معینه و قوانین جاریه که بعضا دست‌درازی به بیت المال است و همچنین ارائه خدمات نامطلوب و نامناسب به دانشجویان از سوی صندوق رفاه دانشجویان به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و انجام هزینه منابع دانشجویان برای رفاه کارکنان چرا صورت نپذیرفته است، تشریح کرد: من از وزیر بهداشت به عنوان وزیر اخلاقمدار تشکر می‌کنم بابت تمام ساعاتی که در اختیار کمیسیون بهداشت گذاشتند. من از وزیر انتظار داشتم وارد داستان شوند. من از ابتدای سال ۹۶ این سوال را شروع کردم و در حال حاضر خرداد ۹۷ است. ببینید چه فرایند طولانی طی شده تا این سوال به صحن برسد.

وی ادامه داد: من همان زمانی که در کمیسیون نیز این سوال را مطرح کردم خواهش کردم بروید مسائل را حل کنید و برای ما گزارش حل آن را بیاورید تا از سوال خود صرف نظر کنیم. من می‌دانم برخی از این مسائل مربوط به مدیران سنوات قبل است که در جای خود توضیحاتی دارد و قبلا هم گفته‌ام که این سوالات مربوط به مدیران دوران قبل است. اما حتی یک مورد از مواردی که مطرح کردم هم حل نشده است.

ایمن‌آبادی ادامه داد: من بارها سوالم را داوطلبانه عقب انداختم اما هیچ اقدامی جهت رفع آن انجام نشد. اینکه می‌فرمایند دستگاه‌های نظارتی بررسی می‌کنند پس شأنیت سوال کجا می‌رود. اگر به این شکل است آیین‌نامه را اصلاح کنید و سوالات را به دستگاه قضایی بفرستید. من از وزیر خواهش دارم وارد مساله شوید و سوالات را که اشکالات اساسی است، حل کنید.

وی خاطرنشان کرد: هیچ حساسیتی نسبت به مسائل مالی وجود ندارد من می‌خواهم صحبت صندوق رفاه دانشجویان را کنم که در اساسنامه آن مطرح می‌شود. ایجاد زمینه مناسب جهت رشد استعدادها و کمک به مشکلات معیشتی دانشجویان که یک حیات خلوت فقط برای امور رفاهی کارکنان شد .

ایمن آبادی افزود: آقای قاضی‌زاده من سوگند خوردم از حقوق ملت دفاع کنم. با اینکه به دولت ارادت دارم اما نمی‌توانم مستندات را نادیده بگیرم. من بارها تمنا کردم خلاف گزارش‌ها را به من ارائه دهید اما حتی یک مورد از مسائل به من گزارش نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: