کد خبر: ۷۷۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۵۱۹
سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: ما با هیچ فردی به عنوان کارگر و معلم برخورد نمی‌کنیم بلکه کسانی که کارگر و معلم باشند، از تخفیف برخوردار هستند.
کسانی که کارگر و معلم باشند، از تخفیف در مجازات برخوردار هستند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای نشست خبری عصر امروز خود با خبرنگاران در پاسخ به سوال ایلنا در مورد بازداشت معلمان گفت: ما با هیچ فردی به عنوان کارگر و معلم برخورد نمی‌کنیم بلکه کسانی که کارگر و معلم باشند، از تخفیف برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه کسی که متهم می‌شود به عنوان متهم با او برخورد می‌شود و نباید بگویید برخورد با معلم یا کارگر‌، اظهار داشت: این نوع سوال درست نیست. اگر به فردی اتهامی وارد است اتهام پیگیری می‌شود. اگر ثابت شد حسب قانون رسیدگی می‌شود. اگر دانشجو یا کارگر باشد، از تخفیف برخوردار می‌شود. اگر استحقاق ارفاق نداشته باشد طبق قانون مجازات می‌شود. اگر اتهام ثابت نشود منع تعقیب می‌خورد. جنبه‌‌های ارفاقی در مورد این عناوین صدق می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: