کد خبر: ۷۷۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
تعداد بازدید: ۵۰۹
مهاجم تیم فوتبال استقلال برای جدایی از جمع آبی پوشان در نظر دارد رقمی را پرداخت کند.
بهانه تراشی‌های جدید تیام برای استقلال/ مهاجم سنگالی برای جدایی در نظر دارد رقمی را پرداخت کندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، با توجه به اینکه این روز ها بحث حضور مامه بابا تیام در تیم های عربی شنیده می شود اما مدیران استقلال هم مذاکرات خود را با این مهاجم سنگالی تمام نکردند و همچنان قصد دارند تیام را برای بازگشت به ایران راضی کنند.


با توجه به صحبت های اخیر مدیران استقلال با تیام در نهایت او اعلام کرده به دلیل حضور در تیم ملی سنگال و اینکه خانواده اش راضی به بازگشت او به ایران نیستند نمی تواند به جمع آبی ها باز گردد. به نوشته باشگاه،از طرفی تیام در آخرین صحبت های خود با مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده که مبلغ 200 هزار دلار پرداخت می کند تا رضایت نامه اش برای حضور در تیم های ترکیه ای و عربی صادر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: